  • Data: 2019-07-11 22:07:59
    Temat: Re: Połączenie LTE - co to by nie bylo!
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Agata wrote:
    > Mój 'pomarańcza' ('ora*ge' (fr))

    Nonsens! *Nie* *twoj* i to obojetnie jak do tego podejdziesz!
    Jestes tylko *uzaleznionym* uzytkownikiem, ktory "wydojony"
    zostanie w kazdy mozliwy sposob, aby napelnic kabzy cwaniakom
    inaczej kapitalitsycznym HIENOM.
    Tu http://bit.ly/2SaNDBT jest *wlasciciel*!

    Wbij sobie do glowy jedno: w euJUNTA (po twojemu ueHUNTA),
    zrobila z neoPRLu marioneteke i kazdy w kazdej chwili moze
    byc *WSZYSTKIEGO* pozbawiony!
    U waszych "sasiadow" (na zachod od Odry) zwie sie to Enteignung,
    co was glownie dotyczy! http://bit.ly/2JCRa8m dzisiaj masz jutro
    jestes gola i wesola... *NIC* masz twojego/swojego, w Chinach nawet
    wewnetrzne organy zostana ci pobrane, aby inny zajebiscie bogaty
    je czasowo przejal w uzywanie!

    > Wydaje mi się, że na terenie ueJUNTA analogicznie mogłabym
    > korzystać z tych 4.18 GB

    Nonsens! Bajeczka jest ze w ueJUNTA "walesanie sie" 'roaming'
    jest w 100% rownowazne kosztom w teleSieci "domowej" (lokalnej).

    > Bardzp proszę o wyjaśnienia. W *ora*ge' nie znalazlam
    > wyjaśnień.

    Wszystko jest celowo zamierzone, klienta (uzaleznionego nabywce)
    utrzymywac w *niewiedzy* (podstawa 'kapitalizmu HIEN'). W cwany
    sposob tobie wydrzec mamone, aby inni "cwansi" od ciebie zyli
    na twoj koszt!

    ### vixum ### voxum ####

    Wszystkie te problemy zalatwiam 4 badziewiami satTeleBadziew,
    mobilny teleBadziew (wszystko dowolnie od zachcianek) i to co
    pod tym linkiem ('url') http://bit.ly/2LJSYyR jezdze sobie po
    calym wariatoGlobie i NIE mam jakichkolwiek problemow!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf