  • 21. Data: 2005-01-31 15:53:55
    Temat: Re: Polaczenie dwoch komputerow
    Od: Jakub Klama <j...@j...info>

    Krzysiek <k...@v...pl> nabluzgał:

    > czy naprawdę nigdy nie przepalcowałeś jakieś liczby ?
    > wiem że powinno być 255.255.255.0
    > no cóż nikt nie jest doskonały

    ty też nie, bo:
    a) wycinasz wrotki, które MSOE jednak po coś dodaje.
    b) niepoprawnie wycinasz sygnaturki.
    c) nie wycinasz niepotrzebnych pustych linii z "> ".
    c) co do kodowania to nie wiem, mnie się wyświetla poprawnie.

    BP, NMSP.

    --
    :: / jceel / :: % Jakub Klama % Częstochowa : j...@a...org
    :: gg#: 3605763 % gsm: +48660355029 : j...@j...x86.cl

  • 22. Data: 2005-01-31 19:44:11
    Od: "Krzysiek" <k...@v...pl>

    widzę że na tym forum jest więcej tych którzy potrafią tylko wytykać błędy a
    pomocy udzielać zero okrągłe 0
    pozdrawiam wszystkich

  • 23. Data: 2005-01-31 19:57:20
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2005-01-31, Krzysiek wrote:
    > widzę że na tym forum jest więcej tych którzy potrafią tylko wytykać błędy
    > a pomocy udzielać zero okrągłe 0

    Napisałeś na trzy grupy, więc nie bardzo wiadomo, co miałeś na myśli,
    pisząc "forum". Na przyszłość pilnuj takich rzeczy. Do tego nie ustawiłeś
    FUT (<http://evil.pl/pip/su.html#fut>), czyli nie wiadomo, gdzie zamierzasz
    czytać odpowiedzi.

    Nie odpowiadaj na tego posta -- żadna z tych grup nie jest odpowiednim
    miejscem na użalanie się na składy osobowe forów.

    Na wypadek, gdyby crosspost wynikł z problemu z czytnikiem, FUT pl.test.

    --
    ////))) Beware of programmers who carry screwdrivers. :
    //|-O-O ) :

  • 24. Data: 2005-01-31 22:38:43
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Krzysiek <k...@v...pl> wrote:
    > widzę że na tym forum jest więcej tych którzy potrafią tylko wytykać
    > błędy a pomocy udzielać zero okrągłe 0
    > pozdrawiam wszystkich

    Zasady interpunkcji oraz zasady pisowni wielką literą znajdziesz w słowniku
    języka polskiego. Pożyteczna lektura.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl