    From: "lamer" <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Polećcie drukarkę/skaner (Brother? inne?)
    Date: Mon, 20 Apr 2009 18:12:19 +0200

    Użytkownik "Toper" <S...@i...pl.SPAM> napisał w wiadomości
    news:1240230237.516982@fireenergis...

    > dzięki, chyba się zdecyduję na
    > Brother DCP 585CW
    > nawet ma WiFi, a ceny tuszy są bardzo atrakcyjne (ok. 15zł/szt.)

    To drogo. Wyguglałem, że tusze (Brother LC1100BK; czarny) mają pojemność
    23,5 ml.
    Do mojego stareńkiego Canona Pixmy IP1500 tusze kosztują 1,5 zł i mają
    pojemność CANON 24B (czarny) - 9,5 ml , CANON 24C (kolor) - 15ml:
    http://allegro.pl/item605971659_canon_bci_24b_24c_s2
    00_s300_i350_ip1500_nowy.html

    Tyle, że tusze do Canona nie mają głowicy. Dopóki głowica jest OK to można
    sobie drukować. U mnie była OK przez jakieś 4 lata, potem coś (chyba, bo nie
    mam pewności- po prostu zaczęła brzydko drukować) się zepsuło a po
    "naprawie" nie wykrywa głowicy. Nowa głowica to koszt prawie taki jak nowej
    drukarki (jakieś 200 zł).
    Nie wiem czy tusze do Brothera mają głowicę...

    lamer