    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polećcie nawigację
    Date: Tue, 24 Apr 2018 20:07:39 +0200

    W dniu 2018-04-23 o 23:15, Cavallino pisze:

    > W starej mapie czerwona linia oznacza wolną jazdę, a nie totalny korek.
    > O to chodzi?

    Dokładnie o to. Może ludzie chodzili zbyt szybko wokół swoich aut w tym
    korku więc Yanosik uznał, że coś jednak drgnęło :-D

    > Ale kiedy rysowały, dzień później?
    > Czy w momencie zdarzenia, gdy tam jechałeś?

    Pytasz się o jakieś oczywistości. Nawigacji używam tylko wtedy gdy jadę
    przecież. Interesuje mnie najbardziej okolica, w której obecnie
    przebywam. Jak Google miałby pokazywać dane historyczne? Patrząc na mapę
    nie wyznaczam przecież daty, z której chcę mieć widok! :-/

    > A jeśli w momencie zdarzenia - czy wytyczyły Ci trasę przez ten korek,
    > mimo że zaznaczyły odcinek jak nieprzejezdny?

    Właśnie tak - podobnie jak Yanosik. Tzn z tą tylko różnicą, że Yanosik
    pokazał na czerwono, choć było tam czarno i to bardzo czarno.

    Ale... jest światełko w tunelu. Zainstalowałem triala Naviexperta - ktoś
    stąd mi doradził. Być może przedwczesne są moje obserwacje a korek dziś
    był średni. W każdym razie pierwszy raz widziałem jak nawigacja każe mi
    objechać skrzyżowanie i wrócić na trasę na następnym. Tak też uczyniłem
    no i autobus, za którym jechałem znalazł się kilkanaście aut za mną. W
    sumie dwa takie przeskoki zaproponował na odcinku ok 3km. Jeśli tak to
    ma działać, to jestem pod wrażeniem. Ale zobaczymy...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek