    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja chce zrobić kolejny przekręt
    Date: Tue, 18 Oct 2011 20:27:52 +0200

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 02:18:05 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > Nie pisz nie istotnych to nie będzie trzeba wycinać. Net z numeru 202122 nie
    > istnieje. Mam net z komórki. Niby wolny, jakieś limity. ponad 200 złotych mam
    > górką bo nie wykorzystuję limitu. Możesz`Ogniem i Mieczem przepisać i złego
    > słowa nie powiem.

    A co bede przepisywal - skany ci wysle. Oczywiscie 2400 dpi i 48bpp.
    Tu nie tylko o ilosc danych chodzi, ale zeby sie wygodnie czytalo - zostaw
    to z czym polemizujesz.

    > Nie dostał by mandatu za przyczynienie się bo powodem była
    > prędkość i nie stosowanie do elementarnych zasad ruchu drogowego. Jak by stał
    > bo by mu silnik zgasł to też by dostał tylko w inne miejsce.

    A to nie wiem o kim piszesz, bo jakby w tym przypadku jeden stal, to by
    Megrims samochodu nie musial szukac.
    A przepis brzmi jakos tak "kto nie zachowujac zasad bezpieczenstwa .."
    ... czyli stosuje sie do wszystkich :-)

    J.