  • 181. Data: 2010-04-04 13:45:02
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D504D8E2F8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > niby to samo, ale jednak znaczy cos innego.

    A co młody wie o zamordyzmie? To raczej domena starszych jeszcze
    pamiętających komunę. Młodym najbardziej brakuje myślenia. Od czasu upadku
    komuny nikt bez wyraźnego powodu nikogo nie aresztował o 6-tej rano, a to
    było jedno z haseł konkurencji do władzy.
    neelix

  • 182. Data: 2010-04-04 13:47:30
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > zohydzony
    > ale ja nie chce policjanta ktory wykonuje polecenia partyjne. Zatrzyma
    > kornatowskiego bo dali mu zlecenie. A zlodzieja to nie zatrzyma bo po co.
    > Policja ma byc niezalezna. Lapac przestepcow, zapobiegac przestepstwom. Ma
    > byc sprawiedliwa, skuteczna, kulturalna i nie straszyc obywateli

    Nikt myślący nie chce. Najlepiej by łapali bez wyjątków i wg zasług.
    neelix

  • 183. Data: 2010-04-04 13:50:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Jeśli masz problemy ze zmianą pasa, to może pora odłożyć kluczyki do
    > szuflady?

    Jadąc przepisowo bardzo często są problemy ze zmianą pasa. Kluczyki powinni
    chować ci, którzy jadąc nieprzepisowo ową zmianę utrudniają lub
    uniemożliwiają. To co proponujesz jest absurdalne.
    neelix

  • 184. Data: 2010-04-04 14:47:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Miliony kartek wyborczych mają siłę gdy nie wybierasz pomiędzy tym samym
    > tylko o różnych nazwach. Po za tym jeszcze ktoś musiałby chcieć wybrać
    > coś sensownego. U nas oba warunki nie są spełnione i jeszcze długo nie
    > będą. Oczekiwania większości społeczeństwa są tak różne od moich, że już
    > dawno pozbyłem się złudzeń.

    Bo nie ma jednakowych ludzi. Wszyscy jednak mamy jednakowe żołądki i te
    podstawowe potrzeby. Biedny, a taka jest większość nie powinien ulegać
    propagandzie i głosować na sprzymierzeńców bogatych. Polak nie powinien
    głosować na wrogów Polski, itd. To nie jest trudne. Trzeba tylko określić
    się kim się jest i przestać wierzyć, że jak się zagłosuje na tego to będzie
    się od razu ynteligiencjom, a jak na tego to moherem. Trzeba myśleć realnie.
    neelix

  • 185. Data: 2010-04-04 14:50:50
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D4EA0FC94003budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > a tak jest pewnie asertywny?

    Wczoraj oglądałem film. Policja zamiast przyznać się do błędów wysyłała
    ludzi do czubków. Oczywiście wycofanie pomówień/oskarżeń skutkowało
    natychmiastowym wyzdrowieniem.
    neelix

  • 186. Data: 2010-04-04 14:56:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:Xns9D4F8691E4EF0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > To nie żadne uogólnienie, - to stwierdzenie faktu!!
    > Ponadto wg raportów Komisji wyborczej w kilku ostatnich wyborach poparcie
    > dla PO wśród osadzonych w zakładach karnych wahało się od 88,63% do
    > 92,56%. To najwierniejszy elektorat Tuska i spólki!!
    > Ergo,- PO i Tusk najlepiej wypełniają ich potrzeby i oczekiwania i dlatego
    > kryminaliści na nich głosują... Takie rzeczy nie dzieją się prazypadkowo
    > (i to do tego konsekwentnie i od lat!)

    Jaka partia taki elektorat. Czlowiek mający odrobinę honoru rezygnuje z
    towarzystwa kryminalistów.
    neelix

  • 187. Data: 2010-04-04 14:58:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > A kto straszył mlodych nocnymi aresztowaniami?

    a co ma piernik do wiatraka?
    Czepiam sie twojego uogolnienia: mlodzi wybrali PO.
    A moze napisz - przedsiebiorcy wybrali PO?
    Naprawde jest tak, ze do 25 roku zycia wygrało PO, a po 25 PiS?

  • 188. Data: 2010-04-04 14:58:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Jadąc przepisowo bardzo często są problemy ze zmianą pasa.

    a ty nadal sniegu nie widzisz... ;-P

  • 189. Data: 2010-04-04 15:10:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Apr 2010 14:56:47 +0200, neelix wrote:
    >Jaka partia taki elektorat. Czlowiek mający odrobinę honoru rezygnuje z
    >towarzystwa kryminalistów.

    No ale co zrobisz skoro mamy wolne wybory ?
    Zapowiesz podwojenie kar tym co juz siedza ?

    Czy moze wystarczy opodatkowac telewizory w celach ? :-)

    J.

  • 190. Data: 2010-04-04 15:17:55
    Temat: Re: Policja mnie zatrzyma?a ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Apr 2010 13:36:43 +0200, neelix wrote:

    >Co ciekawe to oni przed mediami sami się zrzekają tylko koledzy nie chcą
    >tego przegłosować. :-)

    Koledzy moga uznac ze niezaleznie od wypowiedzi przed mediami
    prokuratura ma sie w koncu nauczyc dobrej roboty i skladac wnioski
    dobrze uzasadnione, a nie palcem na wodzie PiSane.

    To tak jak jeden z poslow z komisji sledczej do hm .. swiadka ?
    Podejrzanego ?
    "Panie XX, ale gazety pisaly ze pan zrobil/zna/spotkal .... "

    J.