    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Politycznie. Europejska elektronika
    Date: Tue, 3 Apr 2018 13:12:19 +0200

    dyskusyjnych:bv0g9rfyk8qb.kjsidy6p6s91$....@4...n
    et...
    Dnia Tue, 3 Apr 2018 03:42:29 +0200, J.F. napisał(a):

    >Teza jest taka: Wymyśliliśmy TV, kompy i komórki. Pokazaliśmy jak to
    >się
    >robi i teraz robią to skośnoocy a my tymczasem wymyślamy inne rzeczy
    >których knowhow sprzedamy skośnym. Tyle że oni już się połapali i
    >sami
    >zaczęli wymyślać :)

    I tak to jakos jest.
    Ja tam slyszalem, ze Japonczyk prochu nie wymysli, ale najwyrazniej
    Chinczykow i Koreanczykow to nie dotyczy.

    Jest jeszcze kwestia amerykanskich uniwersytetow, gdzie ponoc na
    takich kierunkach skosnookich pelno.
    Czesc z zagranicy, czesc juz zadomowionych.

    Biali wola ekonomie i prawo - tam sie wiecej zarabia :-)

    J.