eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-17 00:01:13
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: Olek <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 16.05.2018 o 21:19, J.F. pisze:
    > Poza obecnym izolowaniem klienta od czlowieka, to Orange dziala imo
    > calkiem dobrze.

    Ale co masz na myśli?
    Bo ruting z orange do wielu innych polskich operatorów od lat idzie
    przez łącza międzynarodowe.
    Kiedyś tepsa życzyła sobie sporych pieniędzy za punkty styku i może
    wciąż praktykują pobieranie haraczu za dostęp do intranetu tepsianego.

    Obsługa ich usług przez WWW to jakiś koszmar.
    Z pytaniami o informacje niezbędne do skonfigurowania funkcji
    orendżowego hostingu każą pisać na p...@o...pl :-P czyli na Berdyczów.
    Firmware w modemie dostarczanym przez orendż zwalone - nie działają
    buttony - a konsultant zamiast przyjąć zgłoszenie może tylko wyłączyć
    firewall.
    Do strat pakietów na ich ruterze w centrali przysyłają montera, który ma
    dostęp tylko do sprawdzenia ciągłości pętli miedzianej.
    Brak możliwości kontaktu z osobą która ma dostęp do rutera centralowego
    w momencie awarii - awarię można zgłosić przez PŁATNY telefon do
    partyline, a oni oddzwonią, już na następny dzień, gdy problem dawno
    przestanie występować.
    Aneks do umowy wysyłają wyłącznie kurierem, i szef musi warować cały
    dzień na dupie, bo przyjedzie jaśnie pan kurier, HGW kiedy, i trzeba
    natychmiast podpisać te papiery.
    Nie ma możliwości dostać wcześniej treści tego dokumentu aby się
    zapoznać, ewentualnie wydrukować i odesłać podpisany.
    Trzy lata temu nalepili na drzwiach nalepkę o dostępności usługi
    światłowodowej, ale do dziś jak złożysz zamówienie to BMT.
    Przy próbie zgłoszenia awarii przez WWW system nie przyjmuje numeru
    usługi, a wielokrotne zgłaszanie aby to naprawili przechodzi bez echa.

    A to wszystko tylko w jednej lokalizacji.
    Jak dla mnie jednak nie jest "całkiem dobrze" i rozstajemy się z nimi na
    zawsze.
    --
    Olek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: