eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-16 21:19:29
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 May 2018 23:24:26 +0200, Tomasz Śląski napisał(a):

    > E-tam. IMO od zgłoszenia do podjęcia czynności minimum rok czasu, potem
    > decyzja, odwołanie, odwołanie od odwołania, może jakaś kara, zaskarżenie
    > kary, innymi słowy 3-4 latka jak z bicza strzelił, bez żadnej gwarancji
    > efektu.

    Ale polepszanie moze sie zaczac juz po pierwszym pismie.
    Poza tym jak myslisz, czego sie bardziej przestrasza - pisma z UOKiK,
    czy grozby od klienta "bo zmienie operatora" ?

    Gdzies tam jeszcze jest kwestia finansowa, ja sie moge sadzic o 50 zl,
    ale pewnie nie bede, urzad moze miliard kary przywalic.

    > BTW, czy wiecie ile ze spektakularnych wielomilionowych kar nałożonych
    > przez Streżyńską na TP a potem Orange zostało zapłaconych? Niewiele. Od
    > większości Orange *skutecznie* się odwołał, zaskarżył i wygrał.

    Ale poprawili poruszane kwestie ? Bo moze interwencja byla jednak
    skuteczna.
    Poza obecnym izolowaniem klienta od czlowieka, to Orange dziala imo
    calkiem dobrze.

    J.