-
Data: 2015-05-28 11:27:51
Temat: Re: Polprawda to jednak klamstwo
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]--Ostatnio bylem za nasza zachodnia granica
gratulacje :-)
--Miejsce 1: Tutaj reguly wydawaly sie jasne - swiatla decyduja. Watpliwosci mam jak
to jest w momencie gdy sygnalizacja nie dziala - brak oznakowania pionowego (niby sa
linie ale przeciez moga byc niewidoczne). Tak czy inaczej nie mam 100% pewnosci jakie
reguly wtedy mialyby obowiazywac.
ta sygnalizacja jest czasem (noc) zasadniczo wylaczona, uruchomienie nastepuje
recznie przez pieszego a jesli linie sie "zniknely" np pod sniegiem to pozostaje
jeszcze slup od sygnalizacji, ktory u mniej rozgarnietych moze wywolac proces myslowy
prowadzacy do oczywistego wniosku: tu jest przejscie :-)
IMHO BTW swiatla podpiete sa podpiete w ten sposob ze wysypanie jednych powoduje tryb
awaryjny drugich
--Tymczasem u nas sie klamie jak to w innych krajach cos sie przyjelo podczas gdy
zdaje sie sa tam zupelnie inne rozwiazania (te wspomniane)
rozwiazania sa scisle powiazane z przepisami, stosowanie ich wybiorczo rzeczywiscie
obarczone jest pewnym ryzykiem :-)
--Miejsca typu 2 byly np przy takim sporym sklepie - gdzie u nas juz dawno
wymalowaliby ze 4 zebry i jakies 10-20 znakow postawili).
patrz powyzej, te 4 zebry i 10-20 znakow przy polskich realiach (PORD) ma
teoretycznie osiagnac ten sam efekt
--Tak wiec wydaje sie, ze to nie jest tak, ze przeciez u nich dziala to u nas tez
bedzie. U nich po prostu wyglada na to, ze jest zupelnie inaczej.
to jest kolejne stadium ewolucji, aby zapewnic dobra przepustowosc i bezpieczenstwo
wszystkich uczestnikow ruchu wiec powstaly takie a nie inne rozwiazania i przepisy
... implementacja niestety u nas kuleje ale to tylko konsekwencja tego ze niestety
jestesmy rzadzeni przez "jednostki o ograniczonym potencjale intelektualnym" :-)
PS bylo 11 dlugich lat od wejscia do UE zeby gamonie przeprowadzili wszystkie mozliwe
symulacje i analizy, wymyslali dowolne scenariusze itp itd a nie teraz pod presja z
Brukseli gdy statystyki wskazaly winnych wykonywali nerwowe ruchy ... tak to mozna
bylo naprawde zrobic lepiej
P.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=