  • Data: 2017-04-10 13:30:51
    Temat: Re: Polski odpowiednik 555-xxxx
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale abonament obejmuje wiele uslug. Dzwonienie przez Ciebie,
    > odbieranie, wysylanie SMS, transmisje danych - i te wszystkie
    > uslugi dzialaly.

    Nie, jest to *jedna* usługa wszystkomająca -- tak była opisywana
    w ofercie (tym mnie skusili) i tak jest w umowie. A to, że operator
    z umowy się wywiązuje, cieszy tym bardziej. Rzadkość na rynku
    telekomunikacyjnym, że jest za co chwalić.

    > A to chyba ujete w umowy/regulaminy/przepisy.
    >
    > Za krotka przerwe to chyba nic sie nie nalezy, za dluga bodajze
    > 2 abonamenty ... albo sie myle

    Ta miała przerwę w działaniu wynoszącą jeden miesiąc -- co do tego
    nie było żadnej różnicy zdań między mną a operatorem.

    > Należy pamiętać, że poszczególni operatorzy mogą w różny sposób
    > ustalać przysługujące abonentowi w takich przypadkach roszczenia.

    No to ja własnie pamiętam. Cwaniaków omijam z daleka. A jak ktoś
    się zachowuje przyzwoicie, to pochwalę i jeszcze innym polecę.

    --
    Jarek