  • Data: 2017-03-24 15:46:09
    Temat: Re: Polski producent PLC
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2017 o 20:10, pytajacy pisze:
> [...]
    producent sterowników PLC. Pisząc sterownik PLC mam na myśli sterownik PLC a nie
    zabawki typu NEED Relpol.

    Lumel i sprzedał go Hindusom.

    > Poczytaj w sieci o środowisku CPDev.

    Poczytałem. Lumel ma na swojej stronie wersję CPDev z 2011 roku.
    http://www.cpdev.kia.prz.edu.pl nie daje możliwości zarejestrować się.
    Odpowiedź "Użytkownik nie został zarejestrowany poprawnie" - bez podania
    przyczyny. Google znajduje jekieś linki do triali. Brak informacji o
    cenie. W sumie nie wiadomo na czym to chodzi poza SMC Lumela, jakimś
    starodawnym ARMem LPC 23xx i SoftPLC - ale z kartą NI. Raczej wątpliwa
    konkurencja dla Codesys.

    --
    pozdrawiam
    MD