  • 1. Data: 2017-03-22 22:14:30
    Temat: Polski producent PLC
    Od: Tomek <m...@g...com>

    Witam,

    Prośba o rozstrzygnięcie sporu w dyskusji. Pytanie - czy istnieje jakiś Polski
    producent sterowników PLC. Pisząc sterownik PLC mam na myśli sterownik PLC a nie
    zabawki typu NEED Relpol.

    Tomek

  • 2. Data: 2017-03-23 00:08:25
    Temat: Re: Polski producent PLC
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu środa, 22 marca 2017 22:14:31 UTC+1 użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    producent sterowników PLC. Pisząc sterownik PLC mam na myśli sterownik PLC a nie

    np. LUMEL

  • 3. Data: 2017-03-23 19:24:45
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 23 marca 2017 00:08:26 UTC+1 użytkownik pytajacy napisał:

    producent sterowników PLC. Pisząc sterownik PLC mam na myśli sterownik PLC a nie
    zabawki typu NEED Relpol.

    > np. LUMEL

    Dzięki za odpowiedź.
    Faktycznie. To można nazwać sterownikiem PLC. W 2011 Skarb Państwa wypiął się na
    Lumel i sprzedał go Hindusom.

  • 4. Data: 2017-03-23 19:32:55
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to za czasów donka69bronka?

  • 5. Data: 2017-03-23 20:10:28
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu czwartek, 23 marca 2017 19:24:46 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
    >
    > Dzięki za odpowiedź.
    > Faktycznie. To można nazwać sterownikiem PLC. W 2011 Skarb Państwa wypiął się na

    Poczytaj w sieci o środowisku CPDev.

    pytajacy

  • 6. Data: 2017-03-23 20:28:48
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik m...@g...com napisał:

    > Dzięki za odpowiedź.
    > Faktycznie. To można nazwać sterownikiem PLC. W 2011 Skarb Państwa wypiął się na
    Lumel i sprzedał go Hindusom.

    Może Sokołowski autorytet ws. polityki odniesie się do tych rewelacji?

    85% za 30 mln zł hinduskiej firmie Rishabh

    Wystarczy wejść na stronę Lumel i zobaczyć że 3 maszyny kosztują 20mln,
    a gdzie reszta? Szkoda o tym pisać bo człowiekowi ciśnienie się podnosi.

    Banda pół i ćwierć inteligentów, aczkolwiek ładnie piszących i ładnie
    ubranych.

  • 7. Data: 2017-03-24 10:16:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "V.L.Pinkley" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
    >podnosi.
    >Banda pół i ćwierć inteligentów, aczkolwiek ładnie piszących i ładnie

    Ja bym tak w ciemno nie potepial.
    Maszyny nowe, czy juz wyeksplowatowane ? Wlasne, czy w leasingu ?

    Zysk w 2010 jaki byl ?

    J.

  • 8. Data: 2017-03-24 12:23:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 24 Mar 2017 10:16:03 +0100, J.F.

    > Ja bym tak w ciemno nie potepial.
    > Maszyny nowe, czy juz wyeksplowatowane ?
    > Wlasne, czy w leasingu ?

    Ale tak łatwiej -- spojrzeć tylko na podstawowe fakty.

    > Zysk w 2010 jaki byl ?

    Raczej jaki dług...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2017-03-24 12:38:06
    Od: "V.L.Pinkley" <f...@g...com>

    użytkownik Myjk napisał:

    > Ale tak łatwiej -- spojrzeć tylko na podstawowe fakty.

    To się otwiera przedstawicielstwa w innych państwach bąblu
    albo szuka zbytu/pośredników. Na taki model działalności stać firmę 20 osobową więc i
    stać 500 osobową.

  • 10. Data: 2017-03-24 12:49:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 24 Mar 2017 04:38:06 -0700 (PDT), V.L.Pinkley

    > To się otwiera przedstawicielstwa w innych państwach bąblu
    > albo szuka zbytu/pośredników. Na taki model działalności stać firmę 20 osobową więc
    i stać 500 osobową.

    Bąblu, zdążyłeś się lekką ręką wypruć -- może zanim zaczniesz rozważać co
    można było "lepiej" zrobić, odpowiedz najpierw na pytania postawione J.F.
    Znasz w ogóle odpowiedzi?

    --
    Pozdor
    Myjk