  • Data: 2016-08-23 21:52:02
    Temat: Re: Pomoc w identyfikacji buzzera
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    > W starych modemach telefonicznych takie montowano. To one, te buzzery,
    > robiły "bzzz-chrrr-wrr-szszsz". Znalazłem właśnie taki modem w szprgałach.
    > Buzzer w nim różni się od tego ze zdjęcia tylko tym, że znak plusa ma
    > na wklęsło wytłoczony w plaskitu, a nie malowany na biało. Nie jest mi
    > potrzebny. W razie czego można dostać.

    Hmm, znalazłem w międzyczasie taki:
    http://www.tme.eu/en/details/ld-bzel-t24-0904/electr
    omagnetic-sounders-wo-generator/loudity/

    Parametry niby się zgadzają, jest też w Sławmirze, do którego mam rzut
    kamieniem, więc jutro zadzwonię i spytam... różni się tylko tym że jest
    SMD, ale przerobić na THT to nie będzie problem.

    Ale jak nie będą mieli w Sławmirze to pewnie się zainteresuję, bo ceny
    wysyłki z TME zawsze były kosmiczne :)

    Dzięki za odpowiedź!

    --
    http://www.chmurka.net/