    From: John Smith <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pomóżcie - naprawa nieopłacalna
    Date: Tue, 01 Sep 2015 16:53:45 +0200

    On 01-09-2015 15:30, Bartolomeo wrote:

    > Popsikaj schładzaczem po procku i pamięciach i zobacz czy się włączy.

    W "normalnych czasach" to w objawiany sposób padały kondensatory
    elektrolityczne.

    Jednakowoż, trafił mi się kilka lat temu tuner Cyfrowego Pol.... który
    startował
    dopiero po podgrzaniu hot air ustawionym na 100°C pamięci flash.
    Co za dziadowstwo. Pomagało na krótko.
    Reasumując, konkretna temperatura może być potrzebna do wgrania
    Linuxa (albo czego innego) na pokładzie.
    K.