  • 1. Data: 2014-03-05 22:35:25
    Temat: Pomóżcie - p... Dialog
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Mam taki problem. Telefon w Dialogu ma babcia, której żadnym sposobem
    nie daje się przekonać do rezygnacji ze stacjonarnego. Dotychczas (do
    poprzedniego miesiąca) płaciła ok. 50 PLN. W tym jednak miesiącu
    przyszedł rachunek na 56,56 + VAT, czyli 69,57. Nie zawierałem umowy,
    więc nie wiem, co tam było, ale teraz można odczytać, że ma "Telefon
    POTS w Taryfie Familijnej w profilu nieograniczonym w promocji ,,Ocean
    Możliwości 2" na czas określony 24 miesiące" i ma jakąś taryfę "Profil
    Nieograniczony". Co ciekawe - Okres zobowiązania jest 2012-02-01 do
    2014-01-31, a więc prawdopodobnie skończyła się jakaś promocja i dlatego
    cena skoczyła.

    Co tu zrobić, żeby obniżyć cenę do sensownego poziomu? I w ogóle jak z
    nimi grać, znaczy z Dialogiem? Czy działa na nich próba rozwiązania
    umowy? Te ich taryfy są chyba tak konstruowane, żeby namotać i
    namieszać, bo po do kilkunastu minutach czytania niewiele z nich skumałem.

    A może warto się przenieść gdzieś? A może choć wiecie, gdzie kupić jakąś
    bramkę, żeby było komórkowo, a telefon stacjonarny? Babcia jest
    niesamowita - potrafi w komórce wyłączyć dzwonek, namieszać okrutnie i
    nie ma siły na nią - musi być alternatywny kanał dostępu, najlepiej
    stacjonarny. Poradźcie grupo!
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2014-03-06 02:38:24
    Temat: Re: Pomóżcie - p... Dialog
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.03.2014 22:35, Grzexs pisze:
    /.../
> [...]
    > umowy? Te ich taryfy są chyba tak konstruowane, żeby namotać i
    > namieszać, bo po do kilkunastu minutach czytania niewiele z nich skumałem.

    Zawrzeć nową umowę z dowolnym operatorem telefonii stacjonarnej,
    oferującym abonament poniżej 50zł. Ponoć są poniżej 30zł.

    telefon stacjonarny się nie rozładuje z jednej strony, z drugiej kabel
    się może przeciąć

  • 3. Data: 2014-03-06 19:31:57
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > A może warto się przenieść gdzieś? A może choć wiecie, gdzie kupić jakąś
    > bramkę, żeby było komórkowo, a telefon stacjonarny?

    teraz juz chyba kazdy operator komorkowy ma w ofercie numer stacjonarny
    moze byc jako alias do komorki, a moze byc rowniez stacjonarny
    sa aparaty komorkowe, ktore wygladaja jak stacjonarne, przewodowe lub
    bezprzewodowe
    moze byc rowniez bramka i do niej jakis aparat
    uzywane bramki kupisz pewnie ponizej dwoch stowek

  • 4. Data: 2014-03-07 12:00:48
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Grzexs <g...@g...pl> wrote:

    > A może warto się przenieść gdzieś? A może choć wiecie, gdzie kupić jakąś
    > bramkę, żeby było komórkowo, a telefon stacjonarny?

    Jakbyś potrzebował to mam bramkę VoIP, sprzedam tanio (nie pamiętam
    dokładnie modelu, mogę sprawdzić jak będę w domu) - była kupiona dla
    mamy do połączenia przez plfon, ale pomysł się nie sprawdził (bo
    wzięła telefon w UPC w jakiejśtam promocji).

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 5. Data: 2014-03-08 09:40:44
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- Adam Wysocki (2014-03-07 12:00) --------
> [...]
    > mamy do połączenia przez plfon, ale pomysł się nie sprawdził (bo
    > wzięła telefon w UPC w jakiejśtam promocji).

    Potrzebowałbym raczej bramki GSM / zwykły tel.
    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2014-03-31 20:18:59
    Temat: Re: Pomó?cie - p... Dialog
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    brum wrote:

> [...]
    > bezprzewodowe
    > moze byc rowniez bramka i do niej jakis aparat
    > uzywane bramki kupisz pewnie ponizej dwoch stowek

    Poniżej dwóch stówek to można kupić nową extra wypas bramkę w rodzaju
    Linksys / Cisco. Np. nowa SPA112 ok. 150 zł + kw.