  • Data: 2017-05-22 11:20:21
    Temat: Re: Pompa paliwa jak sprawdzić
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2017 o 23:00, Budzik pisze:
    > Ja mam własnie podobny problem i objawy sa trzy:
    > - piszczenie, taki syk podczas jej pracy
    > - komputer wskazuje błąd cisnienia na wejsciu do pompy wysokiego cisnienia
    > - jak mocniej depne w gaz to pojawia sie check engine i auto traci moc.
    Ja już naprawiłem. Odpiąłem kostkę zasilania na pompie, podłączyłem
    cienkimi drucikami żarówkę, jako kontrolkę napięcia zasilania pompy i
    kostkę wpiąłem z powrotem. Żarówka zaraz powiedziała prawdę, bo świeciła
    raz jaśniej, raz ciemniej.
    Winowajcą okazał się przekaźnik pompy, w którym lekko nadpalił się styk.
    Nowy = 15 zł. Syczenie, jakie było u też mnie słychać bylo od przekaźnika.
    Jacek