eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPonowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale? › Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
  • Data: 2016-06-11 20:47:59
    Temat: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Od: Wojteczek <w...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 14:58:09 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Czy którykolwiek z operatorów stacjonarnych oferuje ponowne wybieranie numeru (czy
    po prostu połączenie z numerem aktualnie zajętym) po sygnale zajętości?
    > Funkcja ta teoretycznie jest w centralach, w praktyce nie spotkałem się z jej
    realizacją.
    > Oczywiście można realizować ponowne wybieranie dzięki funkcjom aparatu
    telefonicznego (miałem takiego Panasonica KX-T...., po zajętości dzwonił bodajże do
    10 razy w coraz większych odstępach czasu) lub zwykle faksu (no tu da się zwykle
    ustawić w zerokich granicach ponowne wybieranie w przypadku zajętości), ale ja pytam
    o centrale.

    Mam taką usługę szpitalu realizowaną przez centralę.
    Najgorsza franca jak istnieje.
    Wchodzisz do pokoju, . chcesz dzwonić- słyszysz wybieranie- ktoś odbiera NIE WIESZ
    GDZIE TEN SYSYSTEM DZWONI! słucham? -- nie to ja słucham?-- Ale to do mnie
    dzwonią!-- ja??-- to ktoś od was dzwonił i zaklepał oddzwaniane ( wciśnij 4) --to nie
    ja! A kto ? nie wiem. KONIEC>> Tylko wkurza. W każdej dyżurce jest kilka osób.
    wchodzą, wychodzą, nikt nie pamięta kto i co od kogoś chciał.
    Podobno jest jakiś kod co to wyłacza. Ale to sekret obsługi centrali. Panasonic