eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPonowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale? › Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
  • X-Received: by 10.140.21.134 with SMTP id 6mr318122qgl.20.1465670880150; Sat, 11 Jun
    2016 11:48:00 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.21.134 with SMTP id 6mr318122qgl.20.1465670880150; Sat, 11 Jun
    2016 11:48:00 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!v48no650254qgd.0!news-out.google.com!107ni266qgx.1!nntp.google.com!v4
    8no650250qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-m
    ail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Sat, 11 Jun 2016 11:47:59 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <nhuup1$u9c$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.249.23.229;
    posting-account=HdqePwoAAADzuTyb0G-ZtvPm-YRVBrwO
    NNTP-Posting-Host: 37.249.23.229
    References: <nhuup1$u9c$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    From: Wojteczek <w...@n...com.pl>
    Injection-Date: Sat, 11 Jun 2016 18:48:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 25
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239078
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 14:58:09 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Czy którykolwiek z operatorów stacjonarnych oferuje ponowne wybieranie numeru (czy
    po prostu połączenie z numerem aktualnie zajętym) po sygnale zajętości?
    > Funkcja ta teoretycznie jest w centralach, w praktyce nie spotkałem się z jej
    realizacją.
    > Oczywiście można realizować ponowne wybieranie dzięki funkcjom aparatu
    telefonicznego (miałem takiego Panasonica KX-T...., po zajętości dzwonił bodajże do
    10 razy w coraz większych odstępach czasu) lub zwykle faksu (no tu da się zwykle
    ustawić w zerokich granicach ponowne wybieranie w przypadku zajętości), ale ja pytam
    o centrale.

    Mam taką usługę szpitalu realizowaną przez centralę.
    Najgorsza franca jak istnieje.
    Wchodzisz do pokoju, . chcesz dzwonić- słyszysz wybieranie- ktoś odbiera NIE WIESZ
    GDZIE TEN SYSYSTEM DZWONI! słucham? -- nie to ja słucham?-- Ale to do mnie
    dzwonią!-- ja??-- to ktoś od was dzwonił i zaklepał oddzwaniane ( wciśnij 4) --to nie
    ja! A kto ? nie wiem. KONIEC>> Tylko wkurza. W każdej dyżurce jest kilka osób.
    wchodzą, wychodzą, nikt nie pamięta kto i co od kogoś chciał.
    Podobno jest jakiś kod co to wyłacza. Ale to sekret obsługi centrali. Panasonic

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: