    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Mon, 22 Jul 2019 00:37:33 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Porównywanie liczb, double float
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2019 09:53:43 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Wszystko się zgadza, z tym że wniosek "był na studiach = wie co robi"
    > jest co najmniej nietrafiony. De facto studia - przynajmniej w sektorze
    > IT - to nic więcej jak strata czasu. Nie gwarantują one ani wiedzy, ani
    > pomyślunku, a zarówno to pierwsze jak i drugie można bez problemu nabyć
    > poza murami uczelni.

    ogolnie jest to uproszczona i czesto falszywa wizja (prawdziwa w niektorych
    przypadkach ale w wielu nie)

    na przyklad ja gdy szedlem do pierwszej roboty w 2005 to mialem porownanie miedzy
    sobą (ktory nauczyl sie glownie c, troche asma i troche pascala/javy)
    samodzielnie vs kolesie ktoprzy byli w moim wieku ale byli z rok czy dwa lata po
    informatyce na politechnikach

    kwestia byla taka ze ci umieli wiecej
    (bo ja sudiowalem fizyke co mi zajelo 5 lat) i umieli przede wszystkim inne rzeczy
    (byli po wykladach z sieci, baz danych i kilku innych podobnych tematow)

    pozatym studia maja tez inne plucy, na przyklad mzoesz jak sadze porownac siebie i to
    co wiesz na zywo z tym co wiedza twoi kumple z roku przez to napewno uczysz sie jak
    to ogolnie wyglada

    moim zdaniem studia informatyczne nie sa strata czasu ale robienie czegos innego tez
    nie koniecznie jest strata czasu..jesli ktos chialby isc do tego zawodu by zarabiac
    pieniadze to ja chyba studia bym polecal (sam nie poszedlem na informatyke wlasnie po
    wywnioskowaniu ze programowania sam sie naucze a fizyki nie i czy byla to dobra
    decyzja zalezy od tego co ktos uwaza za bardziej wazne)

    (w moim wypadku uwazam ze byla dobra, gorzej z pechem w moim pozniejszym zyciu,
    zwlaszcza nabawianie sie przewleklej choroby a wlasciwie dwu)