  • 31. Data: 2014-02-11 12:46:07
    Temat: Re: Porządki...
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-02-11 12:21, Paweł Pawłowicz wrote:
    (ciap)

    > Goddard's Silver Dip to płyn gotowy do użycia. Nie jest to pasta.
    > Tiomocznik rozpuszczałem w izopropanolu, ale nie widzę przeciwwskazań,
    > aby użyć etanolu. Jako środka powierzchniowo czynnego użyłem bromku
    > trimetylocetyloamoniowego, bo stał na półce w laboratorium. Możesz użyć
    > preparatu Cetriseptin albo Lysoform, dostępne w aptece jako środki do
    > dezynfekcji. W ostateczności kapeczkę gluta, który przylepia się w
    > kibelku w wiadomym celu. Kwas siarkowy dowolnego pochodzenia.

    Dziękuję za wyjasnienia.
    Predzej czy później się przydadzą.

    Włodek

  • 32. Data: 2014-02-11 13:52:46
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2014-02-10 05:25, Pszemol pisze:

    > W takim razie pójdzie to w marcu na Allegro.

    To daj proszę znać na grupę jak coś wystawisz.

    Pozdr. PK.

  • 33. Data: 2014-02-11 19:56:02
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > "wowa" <w...@g...pl> wrote in message

    > Właśnie, Wojtku, coś mi uświadomiłeś... Są w Krakowie jeszcze
    > jakieś biblioteki publiczne które byłyby tym zainteresowane?
    W owej szkole była też biblioteka :) Co do publicznych to nie wiem. Może na
    giełdzie pod Halą ktoś przyjmie hurtowo.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 34. Data: 2014-02-11 21:05:05
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2014-02-09 17:21, Pszemol pisze:
> [...]
    > zrobić?
    >
    > Komuś to potrzebne czy dziś to już makulatura? Szkoda trochę ot tak,
    A jak to jest z prawami autorskimi? Jeśli bym zeskanował i udostępnił
    to zastrzelą ? :) Ile lat musi minąć żeby spokojnie dzielić się takimi
    zeskanowanymi czasopismami ? Bo w bibliotece to przyda się wąskiej
    rzeszy odbiorców. A takie zeskanowane były by nieśmiertelne.

    Pozdr. PK.