eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPoświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ? › Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?
  • Data: 2007-09-19 11:13:30
    Temat: Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <fcqreo$hfd$1@opal.futuro.pl>
    GRUPPY napisał(a):

    > Załóżmy , że Twoim "cywilnym" klientem jest np. p. Lepper, a ministrem
    > sprawiedliwości jest p. Ziobro. I ze pan minister podejrzewa, ze p. Lepper
    [...]

    Bzdury :) Nie jestem od tego, zeby zastepowac organy scigania. Ja im co
    najwyzej moge dac dostep do pewnych informacji, ktore powinienem
    przechowywac. Proponuje poczytac ustawe o ochronie inf niejawnych.

    Zdravim!

    --
    Krzysztof Waszkiewicz ***** Mój KF: http://www.iwan.eu07.pl/Score
    http://www.kolej.pl/ http://www.eu07.pl/ http://kolej.eu.org/twb/