eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoszedł jak kuna w agrest. › Re: Poszedł jak kuna w agrest.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <p...@4...com>
    <mlahaj$3sf$1@mx1.internetia.pl>
    <55798561$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
    <4544153298$20150615111959@squadack.com>
    <557ebdd4$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <557ec8ee$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <557ec8ee$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Poszedł jak kuna w agrest.
    Date: Mon, 15 Jun 2015 16:35:59 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 29
    Message-ID: <557ee2de$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.38.144
    X-Trace: 1434378974 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2210 83.26.38.144:56071
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564469
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-06-15 o 13:57, J.F. pisze:
    >>>>> http://epoznan.pl/news-news-58500-Kierowca_ktory_wje
    chal_Audi_za_0,5_mln_zl_pod_tramwaj_stracil_prace
    >>> To ten sprzedawca, do którego klient przyszedł po tampony? ;)
    >> Chyba nie, bo u nas nie sprzedaja tamponow w salonie samochodowym.
    >> Klient przyszedl po samochod, ale jesli powyzej to prawda, to widac
    >> sprzedawca wie jak zagadac :-)
    >
    >Powiem szczerze, że jakoś nie wyobrażam sobie, żebym decyzje o
    >zakupie auta za ponad pół melona opierał na bajerach sprzedawcy.
    >Jeżeli ktoś przychodzi do takiego salonu i dysponuje taką kasą, to za
    >namową sprzedawcy może wybrać co najwyżej niebieski zamiast
    >czerwonego. Tak mi się wydaje... Chyba, że jest w Polsce
    >kilkadziesiąt osób, które tego typu zakupy traktują jak kupno nowej
    >pary butów w ccc :)

    To jest salon Audi. Tam biedni nie przychodza :-)

    Byc moze pan handlowiec potrafi klienta podpytac umiejetnie
    nakierowujac co go najbardziej wk* i podsunac rozwiazanie - najszybsze
    auto na rynku, w ktorym mocy mu nigdy nie zabraknie.
    I tylko 9900 miesiecznie drozej od tego, co klient myslal, ze chcial
    kupic :-)

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: