  • Data: 2012-01-17 11:33:47
    Temat: Re: Poszukiwany stop
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sty, 10:56, Maseł <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeszcze raz powtorze - czepiasz sie :-)
    > Na szczescie wszyscy w tym watku - lacznie z pytajacym - wiedza o tym,
    > ze materialy maja jakies wlasciwosci i nalezy je dobrac odpowiednio do
    > zastosowan.

    Oczywiście że się czepiam. Czepiam się powszechnie pokutującego
    mniemania że jak coś się nadaje na pocisk to i na wszystko będzie się
    nadawać. Takie unobtainium, albo kryptonit.

    > Ciesze sie, ze moglem czyms Cie zaskoczyc :-)

    Nie sądziłem że uran w warunkach eksplozji materiału jest w stanie
    plastycznie uformować penetrator. Tylko po to żeby za parę milisekund,
    po uderzeniu w pancerz zamienić się w proszek. Ten sam materiał,
    skrajnie inne własności. Nie, jednak się nie czepiam :-)
    Konrad