  • Data: 2015-03-21 17:19:23
    Temat: Re: Poszukuję wykonawcy projektu urządzenia
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam już inne dane, wystarczające do wyrobienia sobie opinii.

    cale szczęście Twoja opinia, z całym szacunkiem, jest opinią kompletnie
    odmienną od opinii większości :)

    gwoli wyjaśnienia - choć nie wiem czy jest sens - mail ten jest moim
    prywatnym mailem i nim się posłużyłem, ponieważ nie mogę publicznie
    reprezentować zleceniodawcy, stąd w zapytaniu brak jego danych.
    A że zapytanie to nie podpada pod zasady zamówień publicznych, to mogę
    sobie napisać jak chcę :)

    na szczęście są osoby, które potrafią taką oczywistość przyjąć do
    wiadomości, tym osobom dziękuję za kontakt na podany adres.

    wiosna jest, mniej hejtu życzę :)

    @