  • 31. Data: 2019-09-14 19:32:13
    Temat: Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > potraktuj te 3zł jako minimalna opłate stała za
    > gotowośc do odebrania rozmowy.

    Co to jest przyrost PKB?
    Na początku XXI wieku za tę gotowość Pomarańcza (inaczej wówczas
    nazywana) życzyła sobie 5 pln za rok, czy nawet za więcej niż rok.
    Czym zatem wytłumaczyć dzisiejszą opłatę wysoką na 36 pln rocznie?

    Jacku -- poobserwuj, a być może odkryjesz, że Budzik nie potrafi
    doładować... ;)

    -=-

    LTE jest niemal wszędzie -- co prawda nawet 2G nie
    wszędzie dociera, ale ogólnie LTE jest obecne...
    Jakim obciążeniem jest 2G względem LTE? IMO niemal
    żadnym, więc dlaczego za ,,gotowość'' LTE mam nic
    nie płacić a za ,,gotowość'' 2G mam płacić 36 pln
    rocznie?

    -=-

    Gdy Faktycznie można było dostać 500/50/150 -- spytałem w Play
    o Faktyczne karty i dostałem odpowiedź mniej więcej taką:

    - Nie ma, bo zbyt szybko schodzą. I wiadomo, dlaczego tak szybko schodzą. ;)

    W innym salonie Play dostałem dwie SIMki z kolejnymi numerami seryjnymi,
    ale dostałem te SIMki w odstępie kilku miesięcy, więc mniemam, że tam
    zbyt wielu chętnych nie było... ;)

    -=-

    Teraz Play daje 200/20/60 na jeden numer telefonu, co wyraźnie zaznacza w
    Regulaminie.
    Można (proszę to zweryfikować, jeśli ktoś chce z tego skorzystać) przenieść wiele
    nrów
    po czym je aktywować co jakiś czas, aby jedna wizyta w salonie dała w efekcie rok lub
    więcej...

    -=-

    Nie zdziwię się, gdy dowiem się, że wielu z tej grupy ma jedynie bezpłatny dostęp
    do netu uzyskiwany dzięki przenosinom numerów... Ja mam teraz:

    - net z Pomarańczy
    - netowy lejek z Play
    - net stacjonarny

    i za powyższe nie płacę zbyt wiele.

    Net z Pomarańczy mam za przeniesienie, i raczej z tego netu nie korzystam.
    Lejek z Play teraz jest mi niezbyt mocno potrzebny.
    Stacjonarny mam dzięki eterycznemu ;) połączeniu, za które nie ja płacę.

    -=-

    Jeśli na stacji benzynowej będę miał dwa dystrybutory ON legalnie
    oferujące to samo paliwo w różnych cenach:

    - 5 zł za litr ON
    - 6 zł za litr ON

    raczej wybiorę dystrybutor tańszy. ;)

    -=-

    Zamierzam iść do Lidla, gdzie zamierzam kupić kilogram białego sera, za co
    zapłacić zamierzam 8 złotych... Lidl składa ofertę -- ja z niej korzystam,
    choć mogę w innym miejscu zapłacić za ser (podobny lub taki sam) zapłacić
    więcej.

    [tak sobie myślę, że może jednak kupię więcej niż kilogram...]

    Być może zapłacę debetówką Getin, dzięki czemu dostanę jakieś
    zwolnienie z miesięcznej opłaty czy jakiś profit...

    -=-

    Jako dziecko korzystałem z telefonu, który zazwyczaj nie funkcjonował podczas
    deszczu... Za spodnie w PEW musiałem płacić równowartość miesięcznej polskiej
    pensji, jeśli kupowałem spodnie wtedy, gdy chciałem, nie zaś wtedy, gdy władza
    ,,rzucała''... ,,Dziś'' za spodnie płacę kilka złotych -- najtańsze kosztowały
    mniej niż 5 pln...

    Nie widzę niczego złego w zmniejszaniu cen.
    Odwrotnie -- zwiększanie cen (ponad inflację służącą regulacjom) uważam za zło.

    IMO ludzie w tym celu pracują, by mieć coraz więcej, coraz lepiej, coraz lżej...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 32. Data: 2019-09-14 22:43:38
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 13.09.2019 o 19:12, LordBluzg(R) pisze:

    > Sorry, nie rozumiem i nie zrozumiem prepajdziarzy. Mam abonament bez
    > ograniczeń z internetem włacznie i kosztuje mnie to 1zł dziennie.
    > Wiem że płacę tym samym za utrzymanie masztów, obsługi itd. co daje mi
    > dostęp do sieci w systemie nieograniczonym.
    > Prepajdziarzom należy się kop w dupę za skąpstwo i niech sobie postawią
    > własne nadajniki i je utrzymują.

    A Ty ile postawiłeś i ile utrzymujesz?

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 33. Data: 2019-09-14 22:49:54
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 12.09.2019 o 19:24, Grzexs pisze:

    > Z całym szacunkiem, ale po co Ci umowa przy takim wykorzystaniu
    > telefonu? Kup jakiś pre-paid z niskimi cenami i długim czasem ważności,
    > doładuj raz i tyle.

    BTW jest jakiś prepaid, który ma roczną ważność konta i nie truje non
    stop dupy jak przez pół roku nie wykona się połączenia/nie wyśle sms?
    Nju zamęczało mnie nieustannymi ponagleniami, a konto o nieograniczonym
    czasie działania, po roku zostało deaktywowane :-(

  • 34. Data: 2019-09-15 00:21:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX MR" 5d7d5272$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    > BTW jest jakiś prepaid, który ma roczną ważność konta

    IMO to zasada od lat.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 35. Data: 2019-09-15 02:27:17
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > IMO to zasada od lat.

    Różnie z tym bywa.

    wRodzinie masz 2 lata ważności, i to bez doładowania po przeniesieniu
    numeru.

    --
    Grzexs

  • 36. Data: 2019-09-15 09:07:04
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 14.09.2019 22:49, ALEX MR wrote:
> [...]
    > Nju zamęczało mnie nieustannymi ponagleniami, a konto o nieograniczonym
    > czasie działania, po roku zostało deaktywowane :-(

    Nju jest w kwestii "ponagleń" raczej wyjątkiem niż regułą. W każdej
    sieci poza T-Mobile uświadczysz RWK (a nawet i tam, ale albo nie da się
    już przjeść do taryfy albo są jakieś inne problemy z promocjami dla
    wybranych albo "buli" się 3zł/miesiąc za sam RWK itp.).

    Ja używam Fakt Mobile, mam też kartę w Play Rok Ważności Konta. W obu
    tych sieciach żadnych ponagleń nigdy nie miałem.
    Tylko - jak to w Play'u - przy poruszaniu się z miejsca na miejsce
    bywają problemy z zerwaniem sesji (połączenia z siecią) przy
    przełączaniu pomiędzy operatorami w ramach roamingu krajowego.

  • 37. Data: 2019-09-15 13:57:28
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 15.09.2019 o 2:27, Grzexs pisze:

    > Różnie z tym bywa.
    >
    > wRodzinie masz 2 lata ważności, i to bez doładowania po przeniesieniu
    > numeru.

    Brzmi nieźle :-)

  • 38. Data: 2019-09-15 13:58:46
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 15.09.2019 o 9:07, mrvtktjv pisze:

> [...]
    > bywają problemy z zerwaniem sesji (połączenia z siecią) przy
    > przełączaniu pomiędzy operatorami w ramach roamingu krajowego.

    Dzięki za odzew. Spróbuję wRodzinie :-)

  • 39. Data: 2019-09-15 20:55:42
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/09/2019 19:12, LordBluzg(R) wrote:
    > Mam abonament bez
    > ograniczeń z internetem włacznie i kosztuje mnie to 1zł dziennie.

    Interent w roamingu też tyle kosztuje bez ograniczeń?

  • 40. Data: 2019-09-15 21:13:07
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Nie mając pakietu, zużywasz grosze na minuty i SMSy.
    > Nie dzwonisz -- forsa nie schodzi, choćby i przez rok.
    > Masz też lejek netowy -- do: m@ili, AGPS, NTP OK, ale
    > do oglądania pornoli -- raczej ;) nie; aplikacje
    > bankowe różnie to tolerują; aplikacja Lidla -- od
    > biedy daje sobie radę.
    >
    > Po przeniesieniu do Play/Fakt masz na 60 dni 200 pln
    > i 20 GB netu a po tym czasie 1,5 pln przez kolejne
    > miesiące -- w sumie rok.

    Tylko jest drobny haczek - kasa za net schodzi wyłącznie z konta
    głównego, a nie z bonusowego.

    --
    Grzexs