  • Data: 2019-03-12 14:03:19
    Temat: Re: Potrzebne oświetlenie ciągłe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ks" napisał w wiadomości grup
    On 2019.03.09 16:26, Marek S wrote:

    >Po moich ostatnich eksperymentach polecił bym Ci obejrzeć zarówki MH.
    >Długo zwlekałem zanim kupiłem sobie do domu (MASTERColour CDM-T
    >70W/942), i to jest najprzyjemniejsze światło jakie znam, nadaje się
    >do wszystkiego: od jedzenia przez czytanie aż do siedzenia na
    >komputerze. Bardzo relaksujące :) Jedna żarówa robi tyle światła, co
    >3 świetlówki 36W (mam też lampę z 3x tl-d 36w 940). MH z

    Sa tez swietlowki "fotograficzne" np
    https://www.fotoamigo.pl/zarowka-fotograficzna-lampa
    -swiatla-stalego-e27-85w-5500k-p-1104.html

    Tez daja wiele swiatla :-)

    Tylko:
    -gdzie to wkrecic, skoro ma inne oswietlenie ? Scianke sobie urzadzic
    z dwoma reflektorami ?

    -we wnetrzu moze sprawiac wrazenie "trupio niebieskiego" swiatla ...

    J.