    Subject: Re: Potwierdzenie przebiegu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Tue, 26 May 2020 19:31:51 +0200

    W dniu 2020-05-26 o 12:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Reasumując: nieźle miałeś jako resortowe dziecko.
    > 1979 kojarzę jako rok, gdy trudno było kupić rękawiczki, czapkę, buty
    > czy kurtkę.
    >

    > -----

    Skąd taki wniosek? Auto było kupione na wolnym rynku w tzw. trybie
    przyspieszonym. Normalnie na talon kosztowało 64 tys. zł. Odbiór był za
    kilka miesięcy, kolor można było wybrać przy odbiorze z tych, jakie były
    na placu, czyli żółty. Wtedy jeszcze Gierek rządził. Być może nie był to
    79 ale 78 rok. ale na pewno nie wcześniej...
    T.