  • Data: 2015-04-18 22:17:52
    Temat: Re: Powaliło mnie na kolana... klękajcie narody!
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:5532aa96$0$8376$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dokładnie. Gdybym potrzebował aku o małej pojemności to po prostu bym
    > takie kupił, a nie finansował złodzieja.

    I to raczej chyba po sklepach poszukać, bo skąd wiadomo, że jak deklaruje
    500 mAh, to nie da np. 50, czy 70 mAh. Pół biedy, jeśli babcia z radyjkiem
    pojedzie na działkę, to najwyżej weźmie sobie drugi komplet i wymieni, jeśli
    zdechnie przy słuchaniu znanego Papy z Piernikowa, drugi komplet w sumie tak
    wiele nie wyniesie, więc da się przepłakać.
    Gorzej, gdy np. zechcę pojechać w góry... np. mam zamiar z Palenicy
    Białczańskiej, przez D5Stawów, Rysy, po słowackiej stronie wrócić... i mieć,
    radio z nadajnikiem (kupiłem FT817ND), mieć jak pogadać, a nie, że jedno CQ
    zapodam i całe zasilanie pójdzie w pizdu.

    > Na alledrogo akumulatorki kupując trzeba zakładać ich pojemność około 10%
    > od deklarowanej i do tego wystawiać pozytywne komentarze :)

    Czasem się zastanawiałem, czy nie zrobić np. tak, że pozakładać full kont
    "fikcyjnych", pokupować, zapłacić rzecz jasna (więc mieć kasy na takie coś)
    i jak przyjdzie, i okaże się be, to powystawiać neutrale (no, bo towar
    przyszedł) za niezgodność z opisem, oraz rozdmuchać, kto takie gówno
    sprzedaje.
    Bo ja odnoszę wrażenie, że Allegro zależy, by takie gówna szły, w sumie,
    jeśli nie dbają o wizerunek, to może dlatego, że nie można dbać o coś, czego
    się nie ma?
    Kiedyś spam cięli równo, dziś nawet punktu chyba w regulaminie nie ma.

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)