    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Powerbank jako UPS
    Date: Wed, 4 Mar 2020 07:47:47 +0100

    > Niestety ta krótka przerwa w zasilaniu konsoli powoduje reset konsoli i
    > niestety reset ustawień na konsoli.
    zainstaluj przy konsoli duży kondensator. Być może z rezystorem i 2
    diodami, ale powinno zadziałać
    > Potrzebuję takiego rozwiązania jak w prawdziwym UPS tzn zasilanie nie
    > zniknie po wyłączeniu prądu.
    Tak jak mówili koledzy. przetwornica działająca non stop.
    > Czy istnieją takie powerbanki, gdzie na wyjściu nie zaniknie zasilanie
    > mimo wyłączenia prądu na zasilaczu?.
    A Twój power bank sam się załącza jak wykryje obciążenie? Jeśli tak - to
    masz odpowiedź dla czego potrzebuje na to pół sekundy. znajdź taki który
    będzie działał non stop, będzie uruchamiany "ręcznie". Mam przed sobą
    latarkę z power bankiem. ten sam przełącznik załącza latarkę i uruchamia
    power bank. ale czy ma funkcje równoczesnego ładowania i rozładowywania?
    Nawet jakby miał, bałbym się pozostawić go non stop załączony. na serio
    - rozbicie powerbanka na ładowakrę, akumulator i przetwornice jest
    dobrym pomysłem. układy o których mówimy kosztują ok 1 usd i mają
    wielkość znaczka pocztowego (a mogą być mniejsze)
    ToMasz