    From: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Powrot do temat: lokalizacja ip
    Date: Mon, 07 Feb 2011 12:58:35 +0100

    On 07-02-11 12:17, Przemysław Gubernat wrote:

    > Przecież AfriNIC jest stosunkowo młody i wcześniej RIPE miał pod opieką Afrykę.

    Nie do końca:

    http://en.wikipedia.org/wiki/AfriNIC

    Before AfriNIC was formed, IP addresses for Africa were distributed by
    the Asia-Pacific Network Information Centre (APNIC), the American
    Registry for Internet Numbers (ARIN), and the RIPE NCC.

    AfriNIC działa od 2004/2005, trzeba mieć jakiegoś strasznego pecha
    chyba, że dostać IP po Afryce w Europie, nigdy się z tym nie spotkałem.

    Normalne za to jest, że nowe IP, które rozdaje teraz RIPE, oczywiście z
    recyclingu, mają całkowicie pomieszane dane, jeden nasz klient dostał
    niedawno adresy, które są geolokalizowane na 4 różne kraje, każdy
    niewłaściwy, Mołdawia, Serbia, Francja i Malta chyba :)

    --
    Grzegorz Janoszka