  • Data: 2019-10-31 15:35:19
    Temat: Re: Pożegnanie.
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    g...@g...com wrote:

    > Może cenzura facebooka ;p

    Może ;)

    No to skopiuję z google groups.

    > Piszę, bo to mi daje poczucie spełnienia.

    Czyli z własnych potrzeb :)

    > Czasem też poznaję tam ciekawe osoby o podobnych zainteresowaniach.

    Mi się nie udało nikogo nowego poznać na Quorze.

    > Jeżeli coś robię z "narcystycznych potrzeb", to oglądam statystyki.
    > I trochę mi przykro, że to robię.

    Fakt... to może napędzać niezdrowe potrzeby. Pytanie, na ile masz to pod
    kontrolą. Jeśli masz, to myślę, że nie ma czym się przejmować.

    >To jeśli możesz, powklejaj mi tutaj linki do wątków na usenecie, z
    >których w ostatnim czasie dowiedziałeś się czegoś interesującego.

    Ostatnio trochę zaniedbałem Usenet, ale jest cała masa takich wątków, na
    różnych technicznych grupach. Choć -- prawda -- nie na programistycznych.
    Chyba, że na zagranicznych (comp.lang.c, comp.lang.c++).