    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Date: Thu, 10 Sep 2015 01:56:58 +0200
    <mrio7k$kvo$1@speranza.aioe.org> <g...@n...chmurka.net>
    <mro2hl$8km$1@node1.news.atman.pl>
    <55e02d1c$0$4773$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrq6tn$eb7$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <mrqg6v$kug$1@dont-email.me>
    <2...@p...pl.invalid>
    <mrs618$hdc$1@dont-email.me> <mrs84r$sjn$1@speranza.aioe.org>
    <mrsbvo$7i5$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <mrshs4$tvn$1@dont-email.me> <ms21b1$c3c$1@node2.news.atman.pl>
    <ms294f$o9e$1@dont-email.me> <ms2b07$vqp$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <ms3uhq$908$1@node2.news.atman.pl> <ms44js$31h$1@dont-email.me>
    <msahe5$u1a$1@mx1.internetia.pl> <msid5b$330$1@dont-email.me>
    <mspqtq$9ve$1@mx1.internetia.pl> <msq3ve$s1d$1@dont-email.me>
    <msq8kl$mic$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2015-09-09 o 23:33, re pisze:

    > Użytkownik "Mario"

    > Co według ciebie definiuje kompa jako stary? To, że nie jest tabletem?
    > Że jest używany do czegoś więcej niż przeglądanie internetów i
    > puszczania muzyki?
    > ---
    > Ja nie o tym tylko o tym że nikt nie zmuszał tylko co najwyżej nie dał
    > alternatywy.

    No w pewnym sensie nie zmuszał. Zawsze można pieprznąć te komputery i
    jechać w Bieszczady. Albo zostać Ninja.

    > I o tym, że jak się robi system dla wszystkich to trzeba
    > jakoś zapewnić pracę na urządzeniach palcowych. Stare aplikacje przecież
    > działają.

    Stare aplikacje jakoś tam współistnieją obok nowych. Ale interfejs
    preferuje nowe.

    > Ale to nadal nic wobec faktu, że Win8 ma na ekranie głównym kafelki ale
    > aplikacje z dotychczasowym interfejsem obsługuje.

    No ale z jakiegoś powodu te doskonałe rozwiązanie zostało dość szybko
    zamienione na jeszcze nowsze czyli takie z Menu Start.

    --
    pozdrawiam
    MD