  • 21. Data: 2004-08-30 13:26:06
    Temat: Re: Prawda to czy ?ciema?
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Sławomir Szczyrba <steev@.hot.pl> wrote:
    > 'Bardzo przepraszamy,
    > ale z powodu przekroczenia limitu naszego połączenia internetowego, wirusy
    > z naszego komputera nie będą rozsyłane aż do początku przyszłego miesiąca.
    > Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość...'
    > ? ;))

    Widzisz jakie to proste, teraz każdy neozdradowicz będzi dbał o aktualizację
    programów antywirusowych i innych takich. :P

    --
    *[ ŁT ]*

  • 22. Data: 2004-08-30 13:26:54
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Rafal Rabczuk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > na 1024 ma byc 15Gb............... czyli 2 dni - ale jak dla mnie to ie
    > sprawdzone info

    Ale w promocji tylko do końca roku.
    Później ma być 5 GB na miesiąc.

    Pink

  • 23. Data: 2004-08-30 13:29:47
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    > wogole jaki provider dostarcza net na terenie polski przez ADSL ?

    Netia i Dialog.

    Pink

  • 24. Data: 2004-08-30 15:28:02
    Od: "Po_Steen" <n...@w...pl>

    > Widzisz jakie to proste, teraz każdy neozdradowicz będzi dbał o
    aktualizację>
    > --
    > programów antywirusowych i innych takich. :P

    Ale z takim tempem pojawiania sie nowych wirusów i błędów to na same
    aktualizacje te 5 GB pójdzie - reszta już normalnie 32kb/s :)

    Może powinni zatem zmodyfikować oferte na:
    "tylko u nas sciąganie aktualizacji z prędkością 10mb/s" LOL

  • 25. Data: 2004-08-30 15:42:43
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jakub Zukowski napisał:

    > Nie, nie... po przekroczeniu limitu predkosci chyba spadaja, wiec w tym
    > przypadku raczej powinnismy zostac poinformowani i wolniejszym procesie
    > infoekcji, rozsylania spamu oraz atakow typu DDoS :)

    Zwłaszcza, że obcinają _download_
    --
    Olek

  • 26. Data: 2004-08-30 19:52:58
    Od: Neas <n...@n...ws>

    Rafal Rabczuk pisze:

    > -szkola moze pozwolic sobie na 150 zl (realia, byl modem i tyle kosztowalo,
    > bylo sdi bylo lepiej ale z czasem zbyt wolno, jest neo... i czuje ze bedzie
    > tragicznie gdy ten limit sie pojawi..)

    E, modemem za 150 zł ktoś ściągał ponad 5 GB/mies.? :)

    > -kafeja ktora ma full ludzi - po 3/zl na godzine 150zl-maks (koszty
    > utzymania/bylo sdi....bylo ok .... jest neo... jest super...bedzie limit
    > bedzie clozet)

    Sugerujesz, że ta 'kafeja' zarabia 100 zł miesięcznie czy coś w tych
    okolicach? ;->

    > -firmy bez wiekszych wymagan..... znam wiele takich kytorym wystarcza w
    > zupelnosci ADSL (ponad 5Gb miesiecznie idzie danych-same maile i papiery-
    > gdyby nie neo to juz by dawno padli)

    Wybacz, ale co to za firmy którym robi taką ogromną różnicę kwota
    rzędu 50-100 zł miesięcznie? :)

    PS. DSL 500 ma być ponoć za 209 zł/mies.

  • 27. Data: 2004-08-31 00:29:26
    Od: Neas <n...@n...ws>

    Rafal Rabczuk pisze:

    > podlicz koszta.... ... 100 zl w obecnych czasach to naprawde duzo....
    > skok na 250zl zatrzymuje rozwoj kafeji.... kafejki nie zbyt zarabiaja duzo -
    > te 3zl/godz.... dolicz kupno sprzetu + dolicz oprogramowanie(!!!!!LEGAL)
    > +prad+dzierzawe punku w dobrym miejscu....... + pracownik.... +martwe
    > okresy - nie zmienie zdania bo wiem jak to wyglada....

    50. Jeśli 50 zł doprowadzi do bankructwa 'kafejkę', to zbankrutowalaby
    prędzej czy później, to samo tyczy się firmy.