  • Data: 2024-01-31 02:43:00
    Temat: Re: Prawo do naprawy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Jan 2024 19:03:49 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Wydaje m i się, że przede wszystkim wymagania sprzętowe rosną. Jakiś

    Wymagania sprzetowe rosną, ale zuzycie pradu niekoniecznie.
    Za to rosną tez baterie, co w przypadku oszczednego uzywania moze
    prowadzic do tego, ze na wiele lat starczaja, bo mimo pewnej
    degradacji ciagle na wiele godzin pracy starczaja.

    > czas temu musiałem wymienić telefon, bo już nic na nim nie chciało się
    > uruchomić. Dostałem od mojej córki telefon, który ona włożyła do
    > szuflady, bo kupiła sobie nowszy model. I używam go od kilku lat.

    I wymiales baterie?

    Bo kolejna sprawa - ze te baterie coraz dluzej zyją, i mozna zrobic
    telefon bez wymiennej baterii.

    J.