eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowania › Re: Prędkość po śladach hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <524add57$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <524af2e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
    <eq4nwq94prvv$.151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net>
    <0...@b...poznan.pl> <l2fj0f$pfc$1@mx1.internetia.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Date: Wed, 2 Oct 2013 13:30:37 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 27
    Message-ID: <524c03de$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.99.162
    X-Trace: 1380713438 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2232 83.4.99.162:60950
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506220
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:
    >>> Nawet kiedys oglądałem jakies badania na ten temat i opis jakiegos
    >>> systemu który miałby wzmaniac siłę hamowania własnie dlatego, ze
    >>> ludzie w początkowej fazie hamują zbyt słabo.
    >
    >> Awaryjnego hamowania ?
    >Tak, awaryjnego
    >> To by ABSu nie wymyślano.
    >Taki system współpracuje z ABS.

    I nazywa sie BAS :-)

    Swoja droga to chyba kiedys z nim jezdzilem w jakims VW, bo wciskam
    hamulec lagodnie, gdyz wcale nie chce mocno hamowac, az tu nagle auto
    deba staje. Cos nie na moje buty byl wyregulowany :-)

    >O ABS tez kiedys czytałem, ze ludzie zbyt lekko hamują.

    Inna sprawa - pedal wibruje, to ludzie mocniej nie wciskaja.

    A tymczasem to jedno kolo ma problemy, pozostale moglyby mocniej
    hamowac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: