eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingProblem plecakowy z wariantami › Re: Problem plecakowy z wariantami
  • Data: 2019-02-02 01:36:26
    Temat: Re: Problem plecakowy z wariantami
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 1 lutego 2019 22:16:25 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > W dniu piątek, 1 lutego 2019 22:02:34 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > > W dniu piątek, 1 lutego 2019 21:25:38 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
    > > > On Friday, February 1, 2019 at 11:59:43 AM UTC+1, fir wrote:
    > > > > W dniu piątek, 1 lutego 2019 04:57:03 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
    > > > > > On Friday, February 1, 2019 at 3:45:32 AM UTC+1, fir wrote:
    > > > > > > W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 22:41:18 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka
    napisał:
    > > > > > > > On Sun, 27 Jan 2019 21:56:33 +0100, Borneq wrote:
    > > > > > > > > W dniu 27.01.2019 o 21:54, Borneq pisze:
    > > > > > > > >> W dniu 27.01.2019 o 21:27, Borneq pisze:
    > > > > > > > >>> https://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_plecakowy
    > > > > > > > >>
    > > > > > > > >> z drugiej strony nie chodzi mi o to by jeden plecak był najlepiej
    > > > > > > > >> wypełniony, ale by było jak najmniej plecaków
    > > > > > > > > czyli co innego: https://en.wikipedia.org/wiki/Bin_packing_problem
    > > > > > > >
    > > > > > > > Bloga sobie załóż.
    > > > > > > >
    > > > > > > > https://www.blogger.com/blogger.g#welcome
    > > > > > > >
    > > > > > > wg mnie problemem broneq jest nie tyle ze
    > > > > > > pisze posty i na nie odpowiada - tylko ze jego pisaniny sa nieciekawe i
    natchnione jakas denna szajba - W pewnym sensie traktuje broneq jako parodie czy moze
    raczej karykature samego siebie tyle ze zdecydowan ie niezbyt udana ;c (nardzio wasko
    zakresowa i z dolaczona glupota i szajbą)
    > > > > > >
    > > > > > > broneq nie spelnie podstawowych wymogow, np nie potrafi nawet zadac
    poprawnie pytania o tyle robi wrazenie inwalidy umyslowego, (itd itd, o tyle
    dolaczylbym go do znanego zestawu inwalidow umyslowych jak np ramine i spolka... )
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > > Co słychać Kapitanie Fir, bo u nas po staremu:
    > > > > > https://img3.dmty.pl//uploads/481_600.jpg
    > > > > >
    > > > > > Pozdrawiam
    > > > >
    > > > > no u mnie raczej po nowemu, sporo sie zmienilo, mniej koduje wiecej
    zajmowalem sie innymi sprawami
    > > >
    > > > No ale ja właśnie pytam co ciekawego (i nudnego) kodujesz, nawet jeśli mniej.
    > > > Pozdrawiam
    > >
    > > pisalem ostatnuio na grupie o tym, gdzies niedaleko jest opis
    > >
    > > np napisalem asembler x86 (generuje exeki) o nazwie org-asm )organic assembler) i
    zaczalem pisac kompilator hipermodulowego c o nazwie "furia" (projekt zaczety okolo 8
    lat temu 11.11.11 o 11:11:11)
    > >
    > > pozatym pisze blbliteke do pracy z tekstami i resizowalnymi tablicami o nazwie
    sicl.c (sickle.c) .. no i jeszcze tam kilak projektow, edytor tekstu itd
    > >
    >
    > procz tego paczke projektow graficznych na mojej bibliotece green.fire.dll... plus
    snuje troche rozwazan na temat fabul
    > gier przygodowych (co nie jest kodem ale jest z dziedziny i poswiecilem na to
    dostatecznie duzo czasu by to tu wymienic, choc rezutltatow widocznych to nie dalo)
    >
    > 1. orgazm i furia
    > 2. sickle.c (i jej ew aplikacje)
    > 3. green fire.dll (i jej ew liczne aplikacje/prototypy)
    > 4. rozkminki na temat scenopisarstwa
    >
    > z tym ze ak naprawde wiekszosc tego lezy
    > raczej odlogiem, jesli juz mialbym cos robic to chyba w punktach 2 i 4 (ale o tym
    kiedy indziej)
    >
    >
    > > obecnie wiecej pisuje na comp.lang.c,
    > > a wogole ostatnio mam tyle zamieszania
    > > i bulu zempof (i inn) ze wogole nie koduje... mysle raczej o tej sprawie w sadzie
    bo ciezko mi sie pogodzic z wyrwaniem mi zeba bez mojej zgody
    > >
    > > ale jak odpoczne to costam pokoduje

    W grach komputerowych mnie zawsze najbardziej fascynowało AI. Jak zrobić w
    każdej grze przeciwników z regulowaną inteligencją? Mało grywam w gry 3D,
    ostatnio intensywnie grałem wiele lat temu w starego Warcraft III. Można
    było ustawić tylko kilka poziomów komputera. Gdy się raz wygrało na
    jednej planszy to potem gra robiła się nudna. Można było w ten sam sposób
    wygrywać w kółko. Moim zdaniem powinien być płynny regulator inteligencji
    np. od 1 do 100 i random seed od 0 do 4mld. Na każdym seedzie rozgrywka
    powinna być zasadniczo inna. Ciekawe czy w praktyce możliwe byloby uzyskanie
    tak regulowanej inteligencji komputerowego przeciwnika.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: