  • 31. Data: 2005-07-06 20:01:09
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 06 Jul 2005 10:12:37 +0200, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > klient zamowi sobie neostrade ...

    alez bardzo dobrze

    jesli 20% klientow generuje 80% ruchu i te 20% klientow zainstaluje
    sobie neostrade to obciazenie sieci spadnie pięciokrotnie i bedzie
    mozna zwiekszych liczbe normalnych uzyszkodnikow razy 5 nie inwestujac
    grosza w poszerzenie lacza :P

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,

  • 32. Data: 2005-07-06 20:02:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    a dlaczego nie odejda ???

  • 33. Data: 2005-07-06 20:41:18
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,
    > programy ssajace lamia wszelkie zasady korzystania z sieci, korzystaja
    > z protokolow ktore nie sa przeznaczone do przesylania danych
    A o jakie to programy i protokoły chodzi, że nie są przeznaczone do
    przesyłania danych, a są przesyłane dane?

    --
    Jakub

  • 34. Data: 2005-07-06 20:47:12
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    futszaK w <f...@4...com> zeznal:
> [...]
    > sobie neostrade to obciazenie sieci spadnie pięciokrotnie i bedzie
    > mozna zwiekszych liczbe normalnych uzyszkodnikow razy 5 nie inwestujac

    hehe... zasada pareto ;P

    --
    PRACA JEST JAK MEDIA MARKT - POWINNI TEGO ZABRONIC !!!!

  • 35. Data: 2005-07-06 20:55:41
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dah9o1$41o$1@nemesis.news.tpi.pl> Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > Czegoś, co niekoniecznie jest zapisane w umowie? Np. CIR, publiczny IP,

    Publiczny IP nie jest niczym specjalnym i w dzisiejszych czasach powinien
    być w standardowej usłudze. A co do "CIR" to użytkownicy narzekają dopiero
    gdy coś się zmienia. Zatem jeżeli cały czas ma 50KB/s to nie będzie narzekał
    na słabe łącze. Problemy zaczynają sie dopiero gdy z tych 50KB/s robi się
    10KB/s.

    > brak jakichkolwiek przerw konserwacyjnych? Nie żartuj.. pewnie dobrze
    > wiesz, ile płaci się za łącza z CIR'em, że publiczny IP często kosztuje

    400 zł per 1Mb/s (bez TP) jak się dobrze ponegocjuje i kupi więcej !

    > Czego więc wymaga taki użytkownik, za te "40zł / m-ąc" i "opłatą
    > instalacyną 1zł" ?

    A czy ważna jest cena ? Ważne, że klient płaci ( i ma prawo wymagać tego
    za co zapłacił).

    TP

  • 36. Data: 2005-07-06 21:02:01
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <9...@4...com> futszaK napisał(a):

    > pytanie za co placi i czego wymaga
    >
    > jesli ktos placi podatek drogowy to placi za mozliwosc korzystania z
    > drog zgodnie z obowiazujacymi tam przepisami i nie moze jezdzic 150 na
    > godzine w miejscach gdzie jest ograniczenie do 40

    analogia == demagogia

    > programy ssajace lamia wszelkie zasady korzystania z sieci, korzystaja
    > z protokolow ktore nie sa przeznaczone do przesylania danych czy z
    > portów zarezerwowanych do innych usług

    A łamią dlatego bo jacyś wspaniali 'admini' wpadli na pomysł by te standardowe
    metody komunikacji blokować albo klastfikować jako ruch drugiej kategorii.
    Klient kupuje dostęp do Internet i tak długo jak nie łamie prawa może robić
    cokolwiek chce z dostępnym dla niego pasmem !

    TP

  • 37. Data: 2005-07-06 21:06:04
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał:

    > programy ssajace lamia wszelkie zasady korzystania z sieci

    Będąc jednocześnie czołowym motorem pchającym zwiększenie przepustowości
    sieci oraz wydajności węzłów/routerów. :>

    > korzystaja z protokolow ktore nie sa przeznaczone do przesylania danych

    2,4 Ghz nie było przeznaczone pierwotnie do korzystania z internetu a
    jednak zastosowanie takowe jest arcypospolite. :P

    --

    Rico - antysocjalizm i antynacjonalizm gwarantowane.
    "Tworzenie materialnych podstaw rozwoju rodziny to również

  • 38. Data: 2005-07-06 21:06:57
    Temat: Re: Problem z ?
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dahbj2$s7n$1@srv.cyf-kr.edu.pl> Mateusz Swatek napisał(a):

    > okolo 70% ruchu ostatnio to P2P
    > wiec to kluczowy wklad

    Dodatkowo gdyby nie P2P dalej byśmi tkwili w epoce dialupów czy ISDNów.

    TP

  • 39. Data: 2005-07-06 21:09:51
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

> [...]

    > mozna zwiekszych liczbe normalnych uzyszkodnikow razy 5 nie
    > inwestujac grosza w poszerzenie lacza :P

    Czyli tym samym skupisz się jedynie na mniej wymagających klientach.

  • 40. Data: 2005-07-06 21:12:05
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał:

    > Klient kupuje dostęp do Internet i tak długo jak nie łamie prawa
    > może robić cokolwiek chce z dostępnym dla niego pasmem !

    Powiedz to ekipie autorów załącznika do regulaminu w Chello-UPC. ;->