  • 1. Data: 2009-01-01 16:27:27
    Temat: Re: Problem z XHTML 1.1
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 31-12-2008 o 20:08:57 TornadoTN - (Tomek N.) <t...@d...net.pl> napisał(a):

    > Panie rzeczywisty oto twoje zródło:
    > <!DOCTYPE html
    > PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
    > "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
    >
    > wersja 1.0 obsługuje...

    No i jak tu z takim dyskutować?!
    Najpierw mówi, że Fx w trybie application/xml nie obsługuje.
    Daje przykład, że obsługuje, to się czepia, że jeszcze wersja
    nie ta co trzeba (a o tym wcześniej nie wspominał). No dobra,
    to podmienię wersję:
    http://delta.lebkowski.info/t/target.xhtml
    Hmm, a to ciekawostka! Nadal obsługuje! Jak to możliwe?

    Czy może chodziło Ci o XHTML2? Albo o jakiś inny, bliżej nie
    zdefiniowany dokument, w którym nie działa target? Bo z tego
    co mi wiadomo, przeglądarkom raczej się nie spieszy, żeby
    ograniczać funkcjonalność znaną od wieków tylko ze względu na
    doctype (halo - marquee też działa, nawet w XHTML 1.1).

    --
    Maciej Łebkowski

  • 2. Data: 2009-01-01 16:29:56
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 01-01-2009 o 17:27:27 Maciej Łebkowski <m...@e...com>
    napisał(a):

    > No i jak tu z takim dyskutować?!
    [snip]

    (ok, odpisałem nie doczytawszy całego wątku do końca,
    przedpiśca już w międzyczasie się wypowiedział, więc
    to moje nie było potrzebne)

    --
    Maciej Łebkowski

  • 3. Data: 2009-01-01 23:39:10
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    Maciej Łebkowski pisze:
> [...]
    > ograniczać funkcjonalność znaną od wieków tylko ze względu na
    > doctype (halo - marquee też działa, nawet w XHTML 1.1).

    zrób tak:
    w body daj style="height: 100%, background-color: black"
    oczywiscie w xhtml 1.1
    masz czarne tlo ?
    oczywiscie FF w trybie wiadomo jakim ;)
    bez tego trybu tlo jest cale czarne....

    kiedsy nawet byl watek na ten temat i Pornel dal rade zeby dac tlo do
    znacznika "<html>" i wtedy dziala...

    wiem ze to nie dotyczy tematu ale chcialem pokazac ze tez stara sie byc
    zgodnie ze standardem....

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl