  • Data: 2019-03-20 11:43:37
    Temat: Re: Problem z białym tłem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    >Napotkałem problem z fotografowaniem ludzi na wypalonym tle. Ostatnio
    >fotografowałem kilkadziesiąt osób lecz tylko w jednym przypadku
    >otrzymałem zdumiewający efekt:
    >https://drive.google.com/file/d/1taue5f_DUVhSo5KwDJ
    GhhdewyU0Vh1Mn/view?usp=sharing

    >Efekt i tak jest zminimalizowany w trakcie przetwarzania w ACR. Nie
    >mam pojęcia skąd się to bierze. Aparat to Sony A-99, tło w/g
    >światłomierza f/16, doświetlenie sylwetki f/8.

    Murzynka jakas ? Bo te fragmenty skory wydaja sie byc znacznie
    ciemniejsze niz tlo, a przeciez slabiej oswietlone.

    A efekt ... ogladales w raw/bmp ? Moze w wiekszosci to skutek
    konwersji do jpeg ?

    A jesli nie ... moze inne osoby nie byly takie rozczochrane, albo ta
    jedna uzywa jakiego specyficznego lakieru do wlosow.

    Bo efekt niemiły, ale w zasadzie ... jakos tak powinno byc.
    Tlo jasne, wlosy cienkie.

    J.