  • Data: 2019-03-23 23:36:14
    Temat: Re: Problem z białym tłem
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-24 o 00:15, Marek S pisze:

    > A jaki kolor przyjmie biała ściana dodatkowo wypalona lampami błyskowymi
    > jeśli nie biały?

    Aaa, wypalana lampami błyskowymi. Ile tych lamp używasz za jednym
    zamachem? Po ciemku robisz zdjęcia?
    Ja bym sała tło jasnoniebieskie, czy beżowe, albo niech dziweczyna
    stanie przy zasłonach (bez ciapek) przy oknie.
    Sama robiłam sobie zdjęcie do nowego dowodu (nie tego elektronicznego)
    na tle beżowej ściany. Nie wyszło piknie, ale fotografom nie zamierzałam
    płacić, bo do poprzedniego dowodu asystentka zniszczyła mi fryzurę.
    Położyła mi łapę na głowie. Najgorsze jest to, że najpierw zapłaciłam za
    usługę. Musiałam iść do innego fotografa.

    --
    animka