  • Data: 2014-11-28 14:21:48
    Temat: Re: Problem z dvb-t na osiedlu
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/27/14 21:15, Piotr Gałka wrote:
    > Ktoś tu kiedyś pisał, że do odbioru sygnału dvb-t wszelkie wzmacniacze
    > antenowe (anteny aktywne) się nie nadają.
    > Zamiast poprawiać to pogarszają bo wprowadzają przesunięcia fazowe które
    > przy sygnale analogowym niewiele szkodą, a przy cyfrowym definitywnie
    > rozkładają możliwość odbioru.

    Jednak jak kręcę gałką od wzmocnienia w mojej antenie pokojowej to w
    miażdżącej liczbie przypadków jednak pomaga: im większe wzmocnienie tym
    lepszy odbiór.
    Jednak czasami dla nielicznych przypadków zdarza się że poprawa
    następuje do pewnego poziomu (i tak bliskiego maksimum) a potem wzrasta
    tylko ilość błedów BER (wzmacnia zakłócenia?)

    --
    Eternal-september.org chyba najlepsze!!!!!!!!!!! ;)