  • Data: 2009-06-15 19:32:23
    Temat: Re: Problem z "initializing usb controllers"
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h15hcp$cmq$1@node1.news.atman.pl...

    > Gorszego cymbała to ja nie widziałam. Poducz się troszeczkę gdzieś.

    Jak zwykle okolo tematu...Jak zwykle Animki braki w wiedzy nie pozwalaja ci
    zrozumiec sensu wypowiedzi.
    Wiec mala podpowiedz - jak ona ma wlaczyc tryb awaryjny, skoro blad jest na
    etapie kontroli BIOSu (tzw POST - Power On Self Test). Co ma piernik do
    wiatraka? chcesz z poziomu windowsa naprawic komputer? Rewelacja... To tak,
    jakby goic odciski na stopach poprzez cerowanie skarpetek...

    Nie wiem, czy dobrze pamietam, ale w tych laptopach nie dalo sie wylaczyc
    USB - mozna bylo co najwyzej wylaczyc USB LEGACY MODE, takze wylaczenie w
    BIOSie portow USB jest niemozliwe (ale tutaj moge sie mylic, bo juz nie mam
    takich laptopow)

    Co do autorki watku - reset BIOSu mozna zrobic poprzez odlaczenie baterii -
    ale do tego trzeba rozebrac laptopa. Obawiam sie jednak, ze reset BIOSu nie
    pomoze...
    jesli problem nie jest z gatunku banalnych (np. dziecko wsadzilo cos, co
    zwiera piny w gniazdku), to wyglada na problem z plyta glowna, a wtedy bez
    profesjonalnego serwisu raczej sie nie obejdzie...

    Pozdrawiam
    Michal