  • Data: 2009-07-03 14:45:11
    Temat: Re: Problem z zakloceniami w torze audio od monitora
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Norbert pisze:

    > I....

    > ... jak reka odjal! :-) Dzieki Piotrze!
    > Petla mas - bo to bylo problemem? - jest dla mnie niepojetym stworem ;-)

    Ale lepiej podłącz tego UPSa do gniazdka z uziemieniem, bo jak zdarzy
    się skok napięcia, to nie będzie miał gdzie "odesłać" nadmiaru napięcia
    i się gdzieś w UPSie zalokuje prawdopodobnie go uszkadzając. BTW, nie
    masz przypadkiem listwy antyprzepięciowej za UPSem? Bo może Ci się w ten
    sposób uszkodzić UPS.