  • Data: 2019-04-22 19:53:59
    Temat: Re: Problemy z Galaxy Fold
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Filip454" q9k73o$us9$...@d...me

    > Mnie też razi wysoka cena.

    Cena swoją drogą. Na nią nawet nie zwróciłem uwagi, gdyż przyzwyczaiłem
    się, że tak naprawdę wszystko co innowacyjne i nowe jest zazwyczaj
    droższe niż coś nowego, ale zwyczajnie wyglądającego :)

    Za taką cenę w sumie wolałbym niełamanego iPada, niż tabletofon
    Samsunga. A najlepiej to nowy komputer stacjonarny. Tablety dają zbyt
    ograniczone możliwości, a tym bardziej 10 kafelków za cacko, które psuje
    się w ten sposób. Skoro wszyscy czepiają się Apple, uczepmy się także
    Samsunga.

    > "Ci recenzenci, pozrywali części składowe ekranów, osłony i zabezpieczenia, a
    poźniej składali ten ekran, płacząc że sprzęt się popsuł."

    > Kilku podważyło lekko naklejoną na wyświetlacz folię, będącą ważnym elementem całej
    konstrukcji, i zaczęł ją ściągać, co spowodowało awarię ekranu, a w kilku przypadkach
    bez żadnej ingerencji ekran przestawał działać.

    Źródło: https://antyweb.pl/samsung-galaxy-fold-opoznienie/

    Póki co mam iPhone'a i jestem bardzo z niego zadowolony. Robi to co
    tablet więc większy ekran oraz Android nie jest mi potrzebny. Androidy
    mają podstawową bolączkę, przez którą już nie kupię nic z Andkiem -
    każde zwalniają po kilku latach użytkowania. Garbage collection w
    Androidzie jest moim zdaniem mizerne albo często nawet nieobecne.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]