  • Data: 2019-04-24 02:23:36
    Temat: Re: Problemy z Galaxy Fold
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Filip454" q9o4hn$a3g$...@d...me

    > Apple bredzi?

    Napisałeś że obniża taktowanie, ale nie sprecyzowałeś w jakim momencie.
    A obniża taktowanie tylko wtedy, kiedy wydajność baterii zauważalnie
    spada - Apple tłumaczyło to tym, że do momentu wymiany akumulatora na
    nowy, chce zminimalizować wpływ wyeksploatowanej baterii na czas pracy
    całego urządzenia. Ponadto, z Twojej wypowiedzi można było wywnioskować,
    jakoby Apple z premedytacją spowalniało KAŻDE urządzenie, bez względu na
    jakiekolwiek okoliczności, a to jest oczywiście bredzenie i szerzenie
    niewiedzy.

    > Może zdecyduj się -- 'taka sama' czy 'trochę większa'?

    To i tak nie ma to żadnego znaczenia. Ważne, że urządzenie z iOS nie
    staje się nagle HTC Wildfire S z 2010 po używaniu go przez kilka lat,
    tak jak to ma miejsce w przypadku nawet topowych urządzeń z Androidem ^^

    > Po co podawać źródła sensacji typu: 'Warszawa jest stolica Polski'?
    > Komu potrzebne źródła problemów Folda czy obniżania taktowania?
    > Apple oficjalnie potwierdził informacje dotyczące obniżania taktowania.

    Ano po to, żeby sprecyzować, że Apple obniża taktowanie z jakiegoś
    powodu, a Ty napisałeś swój post, tak jakby celowo obniżało taktowanie w
    przypadku każdego swojego urządzenia, co byłoby po prostu bezsensownym
    idiotyzmem i jest oczywistą nieprawdą. Radzę zagłębić się w temat, a nie
    powtarzać banialuki.

    Zresztą dyskusja dotyczyła spowalniania faktycznego działania Androida,
    a nie spowalniania taktowania bo nie oszukujmy się, ale choćby Apple
    obniżyło taktowanie telefonu z baterią, która jest już zużyta to i tak
    działanie samego telefonu nie zostanie zauważalnie spowolnione.

    Twoje posty są napisane na zasadzie: "nie mam żadnego dowodu na to,
    dlaczego Android spowalnia działanie po latach a iOS nie, to sobie
    napiszę, że Apple spowalniało kiedyś taktowanie procków". Do dyskusji
    dot. problemu powolnego działania telefonów z Androidem po latach, nie
    wnosi to absolutnie niczego wartościowego.

    > Nie wiem. ;)

    Skoro są to te same pamięci, to raczej musi być coś nie tak z
    oprogramowaniem, czyż nie? ^^

    > Miałem Ace, Monstera, Overmaxa i mam Asusa.
    > Rozglądam się za kolejnym. :)
    > (min. 6 GiB i 32 GB, 6", GG6, 5 Ah)

    A używałeś dłużej niż rok jakiegokolwiek urządzenia z iOS?

    > W Applu uruchamiają się automatycznie -- obniżają taktowanie zegara.

    [potrzebne źródło]

    > Dzięki za propozycję. :)

    Nie ma za co, to tylko tak na wypadek, gdybyś podważał moją opinię, że
    działa lepiej ^^

    > [które są płatne? -- ta większość?, za którą zapłacił?...]

    Prawdę mówiąc - wszystkie aplikacje, których używam, mają taką samą cenę
    zarówno w Google Play, jak i w AppStore.

    > Kilka dodać kilka daje nadal kilka? Najmniejsze kilka to 3 czy 2?
    > Nawet, jeśli 2 -- po kilku ;) takich dodaniach możemy mieć kilkanaście...
    > Bywa, że Androidowe są aktualizowane kilka ;) razy w miesiącu...
    > Przez kilka ;) lat dodawania masz nadal kilka?
    >
    > [nie wierzę? -- znów by mi wytknął, że wiara jest prywatną sprawą]

    Bazowe dane jakiejś gierki to, dajmy na to, 3 GB + 1 GB aktualizacja +
    kolejna i kolejna...

    > Bywało, że Androidowe miały kilka ;) poprawek jednego
    > dnia, ale IMO to źle świadczy o autorach tych aplikacji.
    >
    > Gromadzę starsze wersje -- miejsce ucieka w zastraszającym tempie...
    > Od jakiegoś czasu gromadzę tylko kilka ;) ostatnich wersji...

    Czasami może dobrze świadczyć. Autor może zwyczajnie dbać o produkt i
    łatać na bieżąco wszystkie luki związane z bezpieczeństwem.

    > Wg ciebie trimowanie jest jakąś zakazaną sztuką, dostępną tylko
    > produktom Apple?
    > Kiedyś nie było potrzebne, teraz chyba jest codziennością.

    Ja przecież wyraźnie napisałem co wg mnie, proszę o niewypisywanie tego,
    czego nie miałem na myśli ^^

    Natomiast powróćmy do głównego wątku naszej dyskusji. Dlaczego na
    Androidzie cały proces funkcjonuje (lub w ogóle nie funkcjonuje bo
    producent to zablokował) tak beznadziejnie, że smartfon znacząco zwalnia
    po kilku latach i czemu wiele Androidów nadal nie przeprowadza
    wszystkiego automatycznie, tylko użytkownik musi grzebać w smartfonie,
    by wymuszać tzw. garbage collection? Przecież ten problem Androidów jest
    znany nie od dziś i do AD 2019 pozostaje nierozwiązany. To wiele mówi o
    niezawodności smartfonów z Androidem, z których w większości korzystają
    przecież normalni zjadacze chleba, nieobeznani z całą terminologią i
    żonglowaniem oprogramowaniami.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]