  • Data: 2019-04-24 00:11:22
    Temat: Re: Problemy z Galaxy Fold
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > I ja tak uważam.
    >
    > - Windows niektórych osób nie stwarza żadnych problemów,
    >   gdyż te osoby niczego (nawet aktualizacji) nie instalują
    >   całymi latami.
    > - Flashki nie zwalniają, gdyż niewiele notują zapisów.
    > - Akumulator starcza na tydzień, gdyż telefon nie jest
    >   używany. (mnie nominalne 5 Ah starcza na parę godzin
    >   włączonego ekranu z filmem lub czymś podobnym)
    >
    > - Samochód też nie psuje się, gdy nie jest używany.
    > - Pieniędzy nie ubywa bez zakupów...
    >
    > -=-

> [...]

    Przecież tłumaczę, że mam najnowszą aktualizację dla iOS (12.2). Na
    Androidzie często nie instalowałem najnowszych updatów systemu (bo ich
    po prostu często nie było).

    Często używam telefonu do nagrywania długich filmów w 4K. Powiedziałbym,
    że intensywniej używam telefonu niż przed zmianą platformy.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]