  • Data: 2013-01-23 16:46:22
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: aL <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-23 16:19, Przemysław Ryk pisze:

    > Czy mi się wydaje, czy jednak trzeba będzie Ogrodnika Januarego poprosić o
    > przygotowanie adaptacji ,,monografii fanbojstwa polskiego"
    > (http://applefobia.blox.pl/2010/06/Fanbojstwo-zarys-
    monografii.html)
    > odnośnie SSD? Kombos erotyczny niedokonany jak w płetwę strzelił...

    Te combosy erystyczne dotyczą niemal wszystkich dyskusji, których
    przedmiotem jest uzasadnianie swojego wyboru i wykazania iż jest
    on jedynie słuszny. Ja nigdy nie miałem potrzeby uzasadniania dlaczego
    wybrałem ten, a nie inny sprzęt lub dlaczego wolę pomidorową od
    szczawiowej. Szczególnie silna potrzeba dorabiania ideologii do własnego
    wyboru jest w polskiej sieci, ale to nie ma za wiele wspólnego z
    merytoryczną dyskusją na temat przewag konkretnych technologii w
    konkretnych zastosowaniach.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.