  • Data: 2019-05-16 12:03:14
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip454" <f...@g...com> napisał w
    wiadomości news:qbjbqn$9gv$1@dont-email.me...

    > Pobierz sobie oficjalny program Microsoftu do tworzenia obrazu
    > instalacyjnego.
    > https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/wi
    ndows10
    > Potrzebujesz jedynie pamięci flash o pojemności co najmniej 8 GB.
    > Klucz masz przecież zaszyty w BIOSie i instalacja sama go odczyta. Ty
    > wybierasz tylko odpowiednią wersję systemu.
    Czy teraz każdy nowy komputer ma PK zapisany w BIOSie?

    > Zrób format partycji C: i postaw system na nowo z tego obrazu ISO, bez
    > syfu. Nie ruszaj partycji RECOVERY (D:) bo się przyda na gwarancję np.
    > (żeby się potem nie czepiali).
    Też myślałam żeby na razie nie ruszać partycji recovery. Zajmuje tak
    mało miejsca.

    > Po tym wszystkim laptop powinien znacznie przyspieszyć. Zakładam, że
    > obecna instalacja jest sprzed grudnia. Gdzieś w grudniu MS coś
    > poprawił w kwestii wydajności i po grudniowym okresie, świeże
    > instalacje działają lepiej.
    Jak można sprawdzić czy obecna instalacja jest sprzed grudnia czy nie?

    Tę nową instalację zrobię gdy miną 2 tygodnie na ewentualny zwrot.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Ewa