  • Data: 2019-05-18 21:48:42
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości
    news:5cdd7aee$0$17359$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zainstalowałam i zrobiłam próbę polegajacą na przekonwertowaniu
    > pliku .mp4 wielkości 320 MB do .avi z tymi samymi parametrami.
    > Na nowym laptopie z Win 10 i programem Freemake Video Converter
    > w najnowszej wersji trwało to 15 minut, cały czas był słyszalny
    > wyraźny
    > szum.
    > Na starym laptopie z Win XP i dużo starszą wersją programu trwało
    > to 48 minut, a szumu w ogóle nie było słychać. Można było
    > przypuszczać,
    > że komputer jest w ogóle wyłączony. Natomiast powietrze wychodzące
> [...]

    Powtórzyłam konwersję tego samego pliku, z tymi samymi parametrami.
    Przy maksymalnym stanie procesora wynoszącym 99% przetwarzanie
    trwało 24 min, czyli i tak o połowę mniej niż na starym laptopie.
    Szumu w ogóle nie było słychać. Maksymalna temperatura na rdzeniach
    nie przekroczała 54C.

    Pozdrawiam
    Ewa